«کاپیتان» قصه‌ای برآمده از دل سرطان

نشست خبری فیلم سینمایی «کاپیتان» با حضور عوامل این فیلم سینمایی و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

نشست مطبوعاتیِ فیلم سینمایی «کاپیتان» روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن در سانس اول برای اصحاب رسانه و جامعه منتقدان در سینمای رسانه (پردیس سینمایی ملت) با حضور عوامل فیلم برگزار شد.

در این نشست خبری فیلم سینمایی «کاپیتان»، محمد حمزه‌ای (کارگردان)، سیدصابر امامی (تهیه‌کننده)، امیرمحمد عبدی (نویسنده)، حبیب خزاعی‌فر (آهنگساز)، امیرحسین بیات، شایان دارمی‌پور، ارغوان شعبانی و پرهام غلام‌لو از جمله بازیگران کودک فیلم حضور دارند.
محمد حمزه‌ای کارگردان‌فیلم کاپیتان در نشست خبری فیلم گفت: خیلی خوشحالم که بعد از ۵ سال در خدمت شما هستم، فیلمی که شما امروز دیدید ۵ تا اشکال فنی فاحش داشت. خیلی تلاش می‌کنم در حوزه‌های متفاوتی تجربه کنم، زمانی که این قصه به من پیشنهاد داده شد به نظرم رسید که کار کردن با بچه‌ها می‌تواند چالش بزرگی باشد و کار سختی است و نمی‌دانستم که می‌توانم موفق باشم یا خیر.

وی افزود: این کودکان دو ماه تمام بدون وقفه با ما همکاری کردند. من همیشه معتقدم که فیلمنامه می‌تواند بازیگر و لوکیشن را مشخص کند.

حمزه‌ای درباره انتخاب پژمان بازغی در این فیلم گفت: این قصه را به آقای بازغی پیشنهاد دادیم و ایشان دوست داشتند و پذیرفتند.

کارگردان این فیلم تصریح کرد: عیسی بچه‌ای که در حاشیه شهر زندگی می‌کند و، چون مادر سرش نبوده خودساخته و بزرگ‌تر از سنش است.

امیر حسین بیات بازیگر خردسال فیلم کاپیتان، گفت: زمانیکه برای این نقش انتخاب شدم، باورش نمی‌کردم، اما بعد از اینکه تست دادم و انتخاب شدم. سختی‌های خودش را داشت. خاله خودم بخاطر سرطان از دنیا رفت و بخاطر همین در ابتدا این نقش را دوست نداشتم، اما با خودم کنار آمدم. نقش عیسی خیلی سخت بود و برای آن تمرین زیادی کردم.

شایان دارمی پور بازیگر خردسال این فیلم، گفت: کارم را با تبلیغات شروع کردم و این اولین فیلم طولانی که من بازی کردم و تهران به دنیا آمدم، اما اصالتا آبادانی هستم.

ارغوان شعبانی بازیگر خردسال فیلم کاپیتان، تصریح کرد: آقای حمزه‌ای با من خیلی مهربان بود و با ایشان ارتباط خوبی گرفتم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار