رشد ۱۱۶ درصدی حمل بار بین الملل ریلی در سیستان و بلوچستان

سرپرست راه آهن جنوب شرق گفت: در بازه زمانی ۱۰ ماهه امسال ۷۳۸ هزار و ۲۴۳ تن کالا در راه آهن جنوب شرق حمل شده است.

سرپرست راه آهن جنوب شرق گفت: در بازه زمانی ۱۰ ماهه امسال ۷۳۸ هزار و ۲۴۳ تن کالا در راه آهن جنوب شرق حمل شده که نسبت به ۷۱۴ هزار و ۲۸۰ تن پارسال رشد ۳.۳ درصدی داشته است، در مجموع حمل بار حوزه بین الملل راه آهن جنوب شرق نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مجید ارجونی گفت:  در خصوص تخلیه و بارگیری کالا اظهار کرد: در این بازه زمانی ۶۱۴ هزار و ۵۷۵ تن کالا در این اداره کل تخلیه شده که نسبت به ۵۸۶ هزار و ۱۹۹ تن مدت مشابه پارسال رشد پنج درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت ۱۲۳ هزار و ۶۶۸ تن کالا در این منطقه به مقاصد مختلف بارگیری شده است.

وی ادامه داد: در مدت ۱۰ ماهه امسال ۲۷ هزار و ۶۸۴ تن کالا از طریق ناوگان راه آهن جنوبشرق ترانزیت شده که نسبت به ۱۹ هزار و ۳۶۳ تن مدت مشابه پارسال رشد ۴۳ درصدی را نشان می‌دهد.

سرپرست اداره راه آهن جنوب شرق یادآور شد: در این مدت ۱۳ هزار و ۵۲۴ تن کالا از پاکستان واردات ریلی داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۷ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: گوگرد و کمک‌های بشتر دوستانه به سیل زدگان پاکستان عمده کالای ترانزیتی این خط ریلی به مقصد پاکستان به شمار می‌رود.

وی اذعان داشت: سیمان، گوگرد، قیر، خرما و فوتس اویل عمده کالا‌های صادراتی به کویته پاکستان و برنج عمده کالای وارداتی از پاکستان محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار