نماینده یوناما در بامیان و والی این ولایت مسائل افغانستان را بررسی کردند + تصاویر

نماینده یوناما در بامیان در دیدار با والی این ولایت از ارائه طرح کمک ۴.۴ میلیارد دلاری این سازمان توسط جامعه جهانی به افغانستان خبر داد.

مسئول جدید دفتر سیاسی یوناما در بامیان با عبدالله سرحدی دیدار و گفتگو نمود.

سارا دیمول، که به تازگی به عنوان مسئول دفتر سیاسی یوناما در ولایت بامیان معرفی شده است با عبدالله سرحدی، والی ولایت بامیان پیرامون مسائل امنیتی، اجتماعی و اقتصادی با یکدیگر گفتگو کردند

والی بامیان در این دیدار گفت: طالبان هیچ علاقه ای ندارد تا در امور کشورهای خارجی دخالت کند و تلاش دارد که در چارچوپ قوانین نظام اسلامی با کشور های همسایه، منطقه و جهان روابط دوستانه و حسنه داشته باشد.
وی از همه کشور ها و سازمان های جهانی خواست که در امور افغانستان دخالت نکنند و روابط دوستانه و بی طرفانه در امور افغانستان داشته باشند.

نماینده یوناما در بامیان و والی این ولایت مسائل افغانستان را بررسی کردند

والی بامیان از سازمان ملل و جامعه جهانی خواست حجم کمک ها را افزایش داده و کوشش کنند که همه مستحقین تحت پوشش کمک های بشردوستانه جامعه جهانی قرار بگیرند زیرا که وضعیت معیشتی اکثر مردم افغانستان نگران کننده است و جامعه جهانی نباید کمک بشردوستانه را سیاسی کنند.

نماینده یوناما در بامیان نیز گفت: ریاست یوناما تلاش های مؤثری را در راستای افزایش کمک های بشردوستانه و بهبود وضعیت اقتصادی در ولایت بامیان انجام داده اند و مسئولین یوناما نیز با کمک کنندگان بین‌المللی رایزنی دارند تا کمک های بشر دوستانه شان را در سطح افغانستان ادامه داده و آنرا افزایش بدهند.

نماینده یوناما در بامیان و والی این ولایت مسائل افغانستان را بررسی کردند

مسئول دفتر سیاسی سازمان ملل(یوناما) در بامیان از طرح کمک ۴.۴ میلیارد دلاری جامعه جهانی به افغانستان خبر داد و گفت: قرار است که یوناما در کنفرانس ماه مارچ سال جاری میلادی، درخواست کمک ۴.۴ میلیارد دلاری را برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم افغانستان از کل مؤسسات همکار سازمان ملل و جامعه جهانی ارائه کند.

برچسب ها: طالبان ، یوناما ، بامیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار