آغاز فرایند اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در شهرستان رشت

فرماندار رشت با اشاره به پیوستن گیلان به فاز عملیاتی طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: فرآیند اجرای طرح در این شهرستان نیز آغاز شده است.

حمیدرضا امام پناهی، فرماندار رشت در جلسه ستاد هماهنگی کالابرگ الکترونیکی که با هدف پیگیری مراحل و اجرای هرچه بهتر این طرح برگزار شد؛ بر دقت متولیان اجرا برای آسانی کار مردم و تحقق اهداف رفاهی و معیشتی دولت تأکید کرد.

او گفت: این طرح در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی دولت سیزدهم و با هدف حفظ قدرت خرید مردم، تقویت سلامت غذایی جامعه و کمک به معیشت خانوار اجرا می‌شود.

فرماندار رشت افزود: با پیوستن استان گیلان به پروسه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، فرآیند عملیاتی آن در شهرستان رشت نیز با شناسایی و ثبت فروشگاه آغاز شده است.

به گفته امام پناهی، با اجرای این طرح، امکان خرید اعتباری ۱۰ قلم کالای اساسی شامل شیر، پنیر، ماست، مرغ، تخم مرغ، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج تا سقف یارانه خانوار به قیمت مصوب شهریور ۱۴۰۰ فراهم خواهد شد.

او  تصریح کرد: با مشارکت در این طرح، صاحبان فروشگاه‌ها هیچگونه هزینه‌ای را متحمل نشده و خانواده‌ها نیز امکان استفاده یک ماه زودتر از یارانه برای تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز خود را خواهند داشت.

فرماندار رشت همچنین از اختیاری بودن پیوستن فروشگاه‌ها به این طرح خبر داد و گفت: در مرحله نخست هزار فروشگاه در سطح شهرستان رشت با نصب اپلیکیشن شما (شبکه ملی اعتبار) و اتصال به شبکه کالابرگ الکترونیکی به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

امام پناهی افزود: در مراحل بعدی هم، امکان اتصال تمامی فروشگاه‌ها به این شبکه وجود خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.