۳ طرح اشتغال خراسان جنوبی روی آنتن شبکه دو سیما

سه طرح اشتغال که از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی استفاده کردند از شبکه دو سیما به تصویر کشیده می‌شوند.

دوربین «کار خونه» این بار با حضور در خراسان جنوبی از سه کارآفرین استان که با حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی توانستند زمینه اشتغال را برای خود و دیگران فراهم کنند مستندی تهیه کرد و در بخش اول این برنامه در مورد روز‌های قبل از کسب و کار، چگونگی کارآفرین شدن هر سوژه و چشم‌انداز و رویکرد به آینده را در این مستند کوتاه روایت می‌کند.

در بخش دوم این برنامه با حضور در استودیو از حامی این کارآفرین میزبانی می‌شود و با حضور محمد عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی و فاطمه کریم‌وند، کارشناس کسب و کار بحث و گفتگو و راهکار ارائه می‌شود.

برنامه ویژه خراسان جنوبی روز چهارشنبه ۱۹ بهمن خانم عباسپور تولید محصولات چرم از طبس، پنجشنبه ۲۰ بهمن خانم آفتابی خیاطی و تولیدی لباس از قاین و جمعه ۲۱ بهمن آقای شهریاری تولید محصولات ام دی اف از بیرجندحوالی ساعت ۱۴ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

برنامه «کارخونه» با تاکید بر اشتغال زایی خانوادگی کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست.

این برنامه به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، رضا داستانی سردبیر و کارگردان و با اجرای مسعود فروتن هر هفته از چهارشنبه تا جمعه پخش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.