سه واحد صنعتی در اندیمشک به بهره‌برداری رسید

فرماندار اندیمشک گفت: سه واحد صنعتی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان اندیمشک به بهره برداری رسید.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: با توجه به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، در اندیمشک جهت محقق شدن این شعار اقدامات موثری صورت گرفته است.

او می گوید: با جذب سرمایه گذاران که صورت گرفته طی امسال به احیا واحد‌های صنعتی اقتصادی در اندیمشک توجه ویژه شده است که امروز با همت و پشتکار سرمایه گذار بخشش خصوصی سه واحد صنعتی احیا شده است.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: شرکت طلوع سبز فرتاک به مساحت ۶ هزار متر و میزان سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومان تولید کننده مصنوعات چوبی از قبیل انواع سرویس خواب، انواع میز‌های چوب، انواع کمد‌های چوبی با میزان اشتغالزایی ۴۵ نفر افتتاح شد.

به گفته او با هدف احیا واحد‌های اقتصادی راکد کارخانه تولید کابینت روشویی باسنگ طبیعی و سرامیک مهر شاد خاوران سبز اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۱۲ نفر راه اندازی شد، کارخانه تولید مبلمان خانگی نیز با حجم سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومان با اشتغال زایی ۵۰ نفر امروز افتتاح گردید.

فرماندار اندیمشک گفت: این کارخانجات در شهرک صنعتی شماره یک اندیمشک مورد بهره‌برداری قرار گرفتند و بازار فروش این کارخانجات خوزستان استان‌های جنوب غرب کشور و کشور‌های همسایه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.