امیر سرتیپ آشتیانی گفت: ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی بر قله‌های عزت و افتخار ایستاده و با کشور‌های مختلف همکاری دفاعی دارد.

 امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم الحاق شناور‌های پیشرفته تندرو به فرماندهی مرزبانی فراجا در بندرعباس گفت: به همت متخصصان و دست‌اندرکاران صنعت دفاعی، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و انتظامی مجهز هستند.

وزیر دفاع گفت:یکی از مولفه‌های اصلی امنیت کشور درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایثار، مجاهدت و تلاش همه رزمندگان و نیرو‌های مسلح است.

امیر آشتیانی با بیان اینکه ایران اسلامی توانسته با تکیه بر توان داخلی بر قله‌های عزت و افتخار بایستد، گفت: دشمنان نیز در عجز و ناتوانی هستند و با بحران‌های زیادی در حوزه اقتصاد و سیاست مواجه‌اند و با اتهامات دروغین به جمهوری اسلامی می‌خواهند وجهه از دست رفته خود را بازیابی کنند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه ما با کشور‌های مختلف همکاری دفاعی داریم و این نشان از قدرت ایران است، گفت: ما طالب صلح و ثبات بوده و مخالف جنگ و هر نوع خشونت هستیم، دشمنان از بدو انقلاب توطئه‌های زیادی کرده اند، اما شکست خوردند و تمام ترفند‌های آنان به ضرر خودشان تمام شده است.

امیر آشتیانی با اشاره به اینکه ما در وزارت دفاع و پشتیبانی ماموریت تجهیز نیرو‌های مسلح و قدرت منطقه‌ای خودمان را داریم، گفت: سازمان صنایع دریایی گام‌های مهمی در این زمینه برداشته و امروز ۷۰ فروند شناور تندرو به ناوگان مرزبانی فراجا الحاق شد که گام بزرگی در مواجهه و مقابله با تروریسم، مواد مخدر و قاچاق کالا خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.