مناسب سازی بیش از ۶ هزار مترمربع از پیاده رو‌های تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: امسال با هزینه کرد ۵۳ میلیارد ریال ۶ هزار و ۱۰۰ مترمربع از پیاده‌رو‌ها در بافت مرکزی این شهر کف سازی و مناسب‌سازی شدند.

آقای احمدزاده با بیان اینکه مناسب سازی پیاده روها در قالب طرح‌های فجرانه شهرداری تبریز همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد گفت: پروژه مناسب‌سازی و کف سازی ضلع شرقی و غربی خیابان خاقانی شمالی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرا شده که برای تردد نابینایان نیز این مناسب سازی محقق شده است.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای مناسب‌سازی و کف سازی ضلع شمالی خیابان امام (ره) حدفاصل خیابان خاقانی تا پارکینگ عتیق در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۰۰ مترمربع هزینه شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: برای اجرای پروژه مناسب‌سازی و کف سازی ضلع جنوبی خیابان ۱۷ شهریور جدید، باغشمال تا مقصودیه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع نیز ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

آقای احمدزاده با بیان اینکه این پروژه‌ها در قالب طرح‌های انسان محور شهرداری تبریز اجرا شده است، ادامه داد: پروژه کف سازی پیاده‌رو‌های حد جنوبی پل قاری و مقابل مسجد امیرالمومنین (ع) به مساحت ۶۰۰ مترمربع با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

وی یادآور شد: برای اجرای پروژه مناسب‌سازی و کف سازی خیابان امام (ره)، ضلع جنوبی چهارراه شهید بهشتی به طرف میدان ساعت نیز به مساحت ۹۰۰ مترمربع حدود ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.-

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.