خط و نشان سردار رادان برای قاچاقچیان دریایی؛ روزگار سخت‌تری در انتظارتان است

فرمانده انتظامی کل کشور گفت:با الحاق شناور‌های پیشرفته تندرو به فرماندهی مرزبانی فراجا،روز‌های سخت تری پیش روی قاچاقچیان دریایی خواهد بود.

سردار احمد‌رضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم الحاق ۷۰ فروند شناور پیشرفته تندرو به فرماندهی مرزبانی فراجا در بندرعباس خطاب به قاچاقچیان دریایی کالا و مواد مخدر گفت:به شما پیام می‌دهیم که از امروز روزگار سخت تری در برابر ماموریت‌های فراجا خواهید داشت و دریابانی ثابت خواهد کرد که خروجی کارش تامین امنیت است.

سردار رادان گفت:از هفت فرمان رهبری در حکم بنده، تامین امنیت و آرامش مردم یکی از مهم‌ترین بند‌ها ا‌ست، آن چیزی هم که در این مراسم مورد توجه قرار گرفته تامین امنیت دریا و دریانوردی است و بخش مهمی از این مسئولیت بر عهده مرزبانی فراجا است که باید به آن توجه شود.

سردار رادان گفت: امنیت دریا و دریانوردی شئون مختلف از جمله مبارزه با زشتی‌ها و پلشتی‌ها تا مبارزه با قاچاق و امداد و نجات دارد و این مهم زمانی حاصل می‌شود که در دریا حضوری فعال داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: زمانی می‌توان در دریا حضوری فعال داشت که تجهیزات به روز و متناسب با ماموریت نیز در اختیار نیرو‌های مرزبانی قرار دهیم که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه رخ داده است.

سردار رادان گفت: ما در فراجا اعتقاد به استفاده از تولیدات ملی داریم چرا که به دانش و توان متخصصان داخلی اعتماد داریم و خوشبختانه با کار بسیار خوبِ صنایع دریایی و استفاده از سامانه‌های نوین و حتی بی‌نظیر پاسخ خوبی به اعتقاد و اعتماد ما داده شد.

او گفت: امروز به انتخاب و اعتماد خود یعنی کالا و متخصصان ایرانی مفتخر هستیم و شک نداریم انتخاب و اعتمادمان درست بوده و برخی تجهیزات امروز در این سه کلاس ایجاد شده که بی‌نظیر است.

سردار رادان با اشاره به اهمیت جایگاه استان هرمزگان در حوزه امنیت دریایی با دارا بودن ۱۱۰۰ کیلومتر مرز دریایی گفت: باید به دریابانی هرمزگان توجه ویژه شود تا بتوان اقتدار دریایی را به همسایه‌ها و حریفی که با ما قصد مقابله دارد، نشان داد و پیام ایران که همان صلح و دوستی همراه با اقتدار نیرو‌های مسلح است، به دنیا مخابره شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۴۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام
البته در مبارزه با قاچاق مواد مخدر از شما عزیزان تشکر میکنم.ولی اگر برخوردتان جدی بود این همه جوانان معتاد نداشتیم.