دستگیری متهمان آدم ربا و سارق به عنف متواری

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از دستگیری متهمان آدم ربا و سارقان به عنف متواری توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ محمدسعید یاری جانشین جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان سامان و متواری شدن متهمان رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان  پلیس آگاهی  فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی، سر نخ‌هایی در خصوص محل اختفاء احدی از متهمان در یکی از شهرستان‌های تابعه استان به دست آورده که طی یک عملیات غافلگیرانه متهم ردیف اول در یک باب منزل مسکونی دستگیر و به پلیس آگاهی استان اعزام و اقدامات لازم در خصوص دستگیری متهم ردیف دوم در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


سرهنگ یاری اضافه کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیس محل اختفاء متهم ردیف دوم نیز در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان شناسایی و با توجه به اخبار واصله مبنی بر مسلح بودن متهم با اخذ دستور مقامات قضایی و اعزام دو اکیپ از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان در یک عملیات ضربتی و منسجم متهم در محل اختفاء خود دستگیر گردید.

این مقام انتظامی افزود: از محل اختفاء متهم دو قبضه کلت کمری به همراه ۷ تیغه خشاب کلت و ۲۸ عدد تیر جنگی به همراه ۴ تیغه قداره کشف و ضبط شد.

سرهنگ یاری ادامه داد: متهمان طی انجام بازجویی‌های فنی و تخصصی به بزه ارتکابی معترف و پس از  تکمیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی و قضایی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و آن مرجع پس از صدور قرار بازداشت متهمان را روانه زندان شدند.

سرهنگ یاری جانشین فرمانده انتظامی استان امنیت را خط قرمز پلیس اعلام و تاکید کرد: اگر افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با آنان برخورد قانونی خواهد نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
خدا قوت به پلیس وظیفه شناس