کسب مقام نخست جشنواره رادیویی تا پای جان برای ایران

همکار صداوسیمای چهارمحال و بختیاری در جشنواره رادیویی تا پای جان برای ایران توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در جشنواره رادیویی «تا پای جان برای ایران» که به همت رادیو ورزش و همزمان با آغاز بزرگ‌ترین و هیجان انگیزترین رقابت جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر برگزار شد، فاطمه رفیعی از همکاران معاونت صدای استان چهارمحال و بختیاری توانست در بخش آنونس، رتبه اول کشوری را از آن خود کند و بر سکوی اول قرار گیرد.

آنونس «ایران» ساخته هنرمندی از خطه بام بلند ایران، ذوق و شادی هموطنان سراسر کشور را بیان می‌کندکه برای سرافرازی و پیروزی ملی پوشان فوتبال، سرشار از شعف و هیجان هستند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ شبکه رادیویی ورزش به منظور تولید برنامه‌هایی با رویکردی نوآورانه و خلاقانه مبتنی بر توانمندی‌های ورزش ایران اسلامی و نشاط اجتماعی، تقویت روحیه و همبستگی ملی به واسطه حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، مسابقه «تا پای جان برای ایران» را برگزار و علاقه‌مندان در این مسابقه با تولید برنامه‌های کوتاه رادیویی به رقابت پرداختند.

نوآوری در ساختار و محتوای برنامه‌های ورزشی و ارتقای جایگاه آن برای جلب مخاطب، افزایش جذابیت در تولید برنامه‌های ورزشی رادیویی و هم‌افزایی میان شبکه‌های رادیویی و راهبرد نمایی در موضوعات ورزشی از جمله اهداف این جشنواره عنوان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.