۳۴ میلیارد تومان طرح آب و فاضلاب دامغان در دهه فجر افتتاح شد

مدیر آب و فاضلاب دامغان گفت: ۱۴ طرح آبرسانی و فاضلاب شهری و روستایی دامغان با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال افتتاح شد.

بهروز زارع وامرزانی مدیر آب و فاضلاب دامغان گفت: خط انتقال طرح چاه شهید آیت، خط انتقال شهر کلاته رودبار، مخزن فیروزآباد، توسعه شبکه روستایی دامغان، اصلاح شبکه توزیع شهر و روستا و نصب انشعاب‌ها، تعویض کنتور‌های خراب و اصلاح انشعاب‌های از جمله طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر است.

وی تصریح کرد: ارتقا مخزن روستای برم و طرح خط انتقال مجتمع فجر تویه دروار، ۲ طرح کلنگ زنی دهه فجر امسال است که با پیش‌بینی اعتبار ۱۶ میلیارد تومان آغاز به کار می‌کند.

مدیر آب و فاضلاب دامغان به تخصیص ۸۰۰ انشعاب جدید شهری و روستایی در سال جدید تاکنون اشاره کرد و گفت: در مجموع شهرستان ۸۰ روستا و چهار شهر، زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

وی اضافه کرد: ۵۴ هزار اشتراک آب در دامغان و چهار هزار و ۳۰۱ اشتراک فاضلاب در روستا‌های مرکز شهرستان و کلاته رودبار فعال است.

زارع وامرزانی خاطر نشان کرد: موزه آب دامغان شامل تجهیزات آبرسانی و تجهیزات حوزه انرژی در دهه فجر امسال افتتاح شد و مورد بازدید عموم قرار گرفت.

مدیر آب و فاضلاب دامغان از آخرین اقدام‌های درخصوص طرح آبرسانی منطقه کوه زر و هفت روستای جنوب دامغان خبر داد و گفت: آبرسانی به این مناطق، معضل ۴۴ ساله شهرستان و یکی از بزرگترین طرح‌های آبرسانی روستایی کشور با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۴۰۰ آغاز شده که ۲۵ کیلومتر خط انتقال، حفر چاه و خطوط برق پیمانکار تحویل شده و از نظر اعتباری و فیزیکی ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار