انتشار ۲۰۹ کتاب از سوی ناشران محلی استان سمنان

رئیس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تالیف و انتشار ۲۰۹ عنوان کتاب در سالجاری در این استان خبر داد.

شمس الضحی دوست محمدیان رئیس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه از این تعداد ۱۸۸ عنوان کتاب تالیفی و ۲۱ عنوان ترجمه بوده است اظهار کرد: این کتاب ها در شمارگان ۱۲۳ هزار و ۳۲۰ نسخه در استان سمنان چاپ و منتشر شده است.

وی با بیان اینکه ۹۳ درصد از این کتاب های منتشر شده، چاپ اول بوده است ادامه داد: این کتاب ها توسط مولفان و ناشران استان سمنان برای اولین بار در استان سمنان منتشر شده است.

رئیس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: در استان سمنان بیش از ۴۰ انتشاراتی به امر چاپ و انتشار کتاب اشتغال دارند.

دوست محمدیان با اشاره به تنوع کتاب های منتشر شده امسال در این استان اضافه کرد: کتاب‌های تألیفی در موضوعات مختلف بومی و محلی، کودک و نوجوان، فرهنگی، زبان و ... بوده است.
رییس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به برنامه های این اداره کل در حوزه نشر و چاپ اظهار کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از انتشارات محلی حمایت ویژه می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.