ارتش اقتدار جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : ارتش ایران در زمان طاغوت هیچ اختیاری از خود نداشت.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز (۱۹ بهمن) در دیدار با فرماندهان و جمعی از پرسنل ارتش، با گرامیداشت دهه فجر و سالروز دیدار تاریخی همافران ارتش با امام خمینی (ره) گفت : در ۱۹بهمن سال ۱۳۵۷ همافران شجاع و مخلص جان خود را در کف اخلاص نهادند و به رغم تمام مشکلات و خطرات احتمالی، با امام راحل دیدار کرده و با امام خود پیمان بستند.

آیت الله علما با اشاره به اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطر نشان ساخت: خوشبختانه امروز ارتش ما قدرتمند است و یکی از بازوان اقتدار نظام می‌باشد، لذا باید همگان بدانیم این نیروی مقتدر در گذشته و حال چگونه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز ارتش ما مایه افتخار و سربلندی کشور است، حال آنکه در گذشته هیچ اراده و اختیاری از خود نداشت.

آیت الله علما بر تاکید مقام معظم رهبری در خصوص لزوم جهادتبیین اشاره کرد و افزود: قدرت و عظمت امروز نیرو‌های نظامی و انتظامی باید در گستره‌ای وسیع هم در داخل کشور و هم در عرصه بین الملل اعلام شود تا همگان بدانند انقلاب اسلامی چگونه مقتدر و بالنده شده است.

وی ادامه داد: امام راحل همواره می‌فرمود ما ارتشی می‌خواهیم که مستقل و متکی به خود باشد و خوشبختانه امروز ارتش ما مستقل و متکی به دانش و توان خود است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار