رایگان شدن خدمات ورزشی برای ورزشکاران و قهرمانان چهار هیات ورزشی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از رایگان شدن خدمات ورزشی برای ورزشکاران و قهرمانان چهار هیات ورزشی استان خبر داد.

منوچهر حاتمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز (۱۹ بهمن) در مراسم تقدیر از الگو‌های برتر ورزش ناشنوایان کرمانشاه، با تاکید بر لزوم حمایت از ورزشکاران استان، گفت : تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران و قهرمانان استان بکار می‌گیریم.

وی ادامه داد: برخی از ورزشکاران باتوجه به شرایط جسمی و معلولیتی که دارند، به حمایت‌های بیشتری نیاز دارند که در این رابطه برنامه ریزی‌هایی را انجام داده ایم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: هیات‌های ناشنوایان، نابینایان، بیماران خاص و صعب العلاج و جانبازان و معلولین چهار هیات ورزشی استان هستند که به ورزشکاران آن‌ها نگاهی خاص و ویژه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: براین اساس طبق هماهنگی‌های صورت گرفته ارائه خدمات ورزشی در سالن ها، استخر‌ها و پیست‌های ورزشی استان به این ورزشکاران رایگان خواهد بود.

حاتمی متذکر شد: هرچند که طبق ماده ۸۸ بخش‌هایی از اماکن ورزشی استان به بخش خصوصی واگذار شده، اما درصورتی که این چهار هیات بصورت مکتوب از اداره کل ورزش و جوانان درخواست کنند، برای ورزشکارانشان تایم‌های رایگان خواهیم گرفت.

وی با اشاره به مدال آوری تعدادی از ورزشکاران کرمانشاهی طی سالجاری، عنوان کرد: تاکنون طی یک مرحله از این مدال آوران تجلیل شده و در نظر داریم در یک مرحله دیگر که تا پایان امسال برگزار خواهد شد، از تعدادی دیگر از مدال آوران میادین ملی و برون مرزی تجلیل کنیم.

به گفته این مسئول طبق آمار‌ها در نیمه دوم سال جاری حدود ۴۵ ورزشکار کرمانشاهی مدال آوری داشته‌اند که طی مراسمی از آن‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با ابراز رضایت از عملکرد هیات ناشنوایان و کم شنوایان استان کرمانشاه، گفت: این هیات، یکی از هیات‌های توانمند استان است که با یک مدیریت خوب فعالیت‌های خود را به پیش می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: این هیات جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد که به آن افتخار می‌کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار