اولین و رقابتی‌ترین طرح خدمات بیمه ای فرهنگیان عضو صندوق ذخیره

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از تهیه و اجرایی شدن طرح بیمه‌ای میعاد در راستای سیاست خدمات اقتصادی به اعضای صندوق خبر داد.

حمیدرضا نجف‌پورکردی، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این طرح فاخر، از جمله طرح‌های بیمه ایی خلاقانه درقالب بسته‌های معیشتی و کاملا رقابتی در صنعت بیمه ای کشور برای فرهنگیان  عضو صندوق است.
وی اعلام کرد طرح بیمه مستمری ویژه بازنشستگان، در چارچوب سیاست‌ها و اهداف کلان و برنامه‌های راهبردی موسسه و به منظور تحقق بخشی از انتظارات و خواسته‌های فرهنگیان عزیز به اجرا گذاشته شده است.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به ویژگی‌ها و مزایای طرح میعاد اشاره و اعلام کرد: مزایای این طرح شامل پرداخت مستمری ماهانه به حساب بیمه‌شده، استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی و امکان برخورداری از تخفیفات حداکثری در کلیه رشته‌های بیمه‌ای است.

نجف پور کردی سایر مزایای این طرح را شامل مستمری مادام‌العمر و همچنین امکان خرید سایر بیمه نامه‌های مورد نیاز بیان کرد و اشاره کرد فرهنگیان در شرف بازنشستگی عضو موسسه می‌توانند قبل از بازنشستگی ازطریق دفاتر نمایندگی موسسه در استان‌ها و یا ادارت آموزش و پرورش منطقه خود، استمرار عضویت خود در موسسه را اعلام کنند تا از مزایای این طرح برخوردار شوند.
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در پایان تصریح کرد اساس کار ما در موسسه بر پایه تکریم عملی فرهنگیان عزیز است و  با استفاده از تمامی ظرفیت ها، امکانات و توانمندی‌های موسسه و شرکت‌های تابعه در جهت صیانت از منافع حقوق اعضا و اجابت درخواست‌های به حق فرهنگیان و تحقق برنامه‌ها و وعده‌های داده شده تلاش خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار