رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه گفت: پانزدهمین هفته فیلم و عکس مراغه با نمایش فیلم‌های ساخته شده در انجمن سینمای جوانان این شهر برگزار می شود.

خانم اسدی فرد گفت: پخش فیلم‌های کوتاه منتخب سی هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، فیلم‌های کوتاه تولیدی جوانان مراغه و نمایشگاه عکس از برنامه‌های این هفته فیلم و عکس در مراغه  است.

خانم اسدی فرد افزود: هفته فیلم و عکس مراغه با هدف ایجاد پویایی و رشد هنرمندان عکاس و فیلمساز و نیز معرفی آثار جدید این عزیزان در جامعه برگزار شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با این هفته ۱۱ عنوان فیلم از آثار هنرجویان مراغه‌ای و ۱۸ عنوان فیلم منتخب آثار سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران درسینما فرهنگ این شهر برای علاقمندان پخش خواهد شد.

 رئیس انجمن سینمای جوانان مراغه گفت: همچنین نمایشگاه عکس از آثار ۱۴ عکاس در نگارخانه استاد نیکخو به نمایش در آمده است.

وی در خصوص فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه نیز گفت: حضور و احراز ۳ مقام در جشنواره فیلم تبریز، حضور و اخذ مقام و مدال در المپیاد فیلمسازی جوانان کشور، برگزاری دوره تعاملی فیلمسازی، برگزاری دوره ۷ ماهه فیلمسازی، برگزاری کلاس‌های تک درس مشاغل سینمایی و نیز برگزاری کارگاه‌ها و پاتوق‌های نمایش فیلم از دیگر فعالیت‌های این انجمن است.

پانزدهمین هفته فیلم و عکس مراغه از ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه در محل مجتمع فرهنگی هنری مراغه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار