آغاز بهره برداری از پست برق رسانی ۶۳ کیلوولت سیار در اصلاندوز

همزمان با دهه فجر بهره برداری از پست برق‌رسانی ۶۳ کیلوولت سیار تا طرح هادی و آسفالت راه روستایی شهرستان الاندوز آغاز شد.

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل، فرماندار اصلاندوز و جمعی از مسؤولان، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی از جمله پروژه پست برق‌رسانی ۶۳ کیلوولت سیار، طرح هادی و آسفالت راه روستایی در شهرستان اصلاندوز آغاز شد.

پروژه پازل‌چینی خیابان پزشکان اصلاندوز و طرح هادی و آسفالت راه روستای حاج بایندور به‌طول ۶۸۰ متر از جمله پروژه‌های عمرانی بودند که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در شهرستان اصلاندوز به بهره‌برداری رسیدند.

بهره‌برداری از پروژه پست برق‌رسانی ۶۳ کیلوولت سیار ناحیه عمرانی یک اراضی پایاب سد خداآفرین نیز به‌مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان اصلاندوز آغاز شد.

همچنین آیین کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم حاج احد جلالی با حضور دبیر، امام جمعه و فرماندار اصلاندوز، جمعی از مسؤولان، اهالی و خانواده مرحوم جلالی در روستای بودجه وسطی برگزار شد.

ادای احترام به خانواده شهید والامقام فرهادی، از دیگر برنامه‌های معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در سفر به شهرستان اصلاندوز بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار