فرماندار مهاباد:

عفو محکومان حوادث اخیر اقدامی حکیمانه از سوی رهبر انقلاب بود

فرماندار مهاباد گفت: عفو محکومان حوادث اخیر اقدامی حکیمانه از سوی رهبر معظم انقلاب بود که موجب خوشحالی مردم و منجر به وفاق ملی شد.

حسن عباسی، فرماندار مهاباد امروز در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: موافقت با عفو افرادی که در ناآرامی‌های اخیر با تبلیغات دشمن فریب خوردند، نشان دهنده نگاه و رافت رهبر انقلاب به جوانان است.

وی ادامه داد: امیدواریم این بخشش و اتفاقات به تجربه‌ای برای افرادی تبدیل شود که درگیر فضای رسانه‌ای دشمنان که وابستگی به تبلیغات استکبار دارند، نشوند.

فرماندار مهاباد با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزود: مردم ما همیشه در زمان‌های حساس در صحنه حضور یافته و حمایت خود را از انقلاب خودشان اعلام می‌کنند.

عباسی ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای شرکت در این راهپیمایی افزود: با حضور گسترده و همه جانبه مردم و مسوولان در این روز، آب پاکی به روی توطئه‌های دشمنان و افکار پلیدشان است.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را نماد ایمان، وحدت و اقتدار ایران اسلامی و عید انقلاب، حماسه حضور و عظمت ملی برشمرد و گفت: از تمام اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنیم که با حضور حداکثری خود در صحنه بار دیگر جلوه‌های عظمت وصف‌ناپذیر انقلاب اسلامی و اراده آهنین خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش بگذارند.

در ادامه این جلسه مقرر شد مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان شهدا آغاز و در مسیر خیابان صلاح الدین ایوب غربی، چهارراه آزادی، خیابان جمهوری و میدان شهرداری ادامه دارد.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و در طول ۴۴ سال گذشته همواره مورد هجمه دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.