مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادەای استان کردستان از انسداد راه ارتباطی ۲۸۳ روستای استان خبر داد.

حسنی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادەای استان کردستان اظهار داشت: با تلاش راهداران محور سقز- مریوان و سروآباد - کامیاران بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در محور اصلی بین سقز- مریوان با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

او از مسدود شدن راە ارتباطی ۲٨۳ روستای استان کردستان خبر داد و گفت: در حال حاضر مسیر ارتباطی ۲۵ روستای مریوان، ۷۰ روستای دیواندرە، ۱۰ روستای سقز، ٨ روستای بیجار، ۳۰ روستای قروە و دهگلان و ۱۴۰ روستای کامیاران بە دلیل بارش برف مسدود است.

او اظهار کرد: هم اکنون تردد در همە محورها برقرار و همە جادەها بازگشایی شدە است؛ در برخی از گردنەها باوجود پاکسازی جادە از برف اما همچنان لغزندە و تردد با کندی و مشکل روبەرو است.

او ادامه داد: نیروهای خدوم راهداری و حمل و نقل جادەای از شب گذشتە تاکنون مشغول بازگشایی راەهای اصلی استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادەای استان کردستان از هم‌استانی‌ها درخواست کرد که در صورت تردد در جادەها بە ویژە راەهای روستایی زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانە را بە همراە داشتە باشند و تا جایی کە امکان دارد از تردد غیرضروری خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۵:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد : باید تا باز شدن راه های مواصلاتی به شهرها و کلانشهرها نیروهای امداد خدمات رسان مختلف هوایی سریعا باید به یاری تمامی مناطقی روستایی عشایری که در برف سرما گیر افتاده اند بشتابند و کمکهای مختلف را به اینگونه مناطق برسانند از خدمات رسانی امداد پزشکی گرفته تا خدمات امداد رسانی معیشتی خورد خوراک مختلف و سوخت رسانی برای گرمایششان . والسلام و صلوات التماس دعا. و من الله توفیق .