مدیرکل بنیاد مستضعفان ایلام:

۳۶۱ فقره اسناد املاک بنیاد علوی به مردم ایلام واگذار شد

مدیرکل بنیاد مستضعفان ایلام گفت: در ایام مبارک دهه مبارک فجر، ۳۶۱ فقره اسناد املاک بنیاد علوی به مردم این استان واگذار شده است.

علیرضا رستم بیگی مدیرکل بنیاد مستضعفان ایلام اظهار داشت: در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از قشر ضعیف و مستضعف در طول سال‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان املاک‌های علوی زیادی به مردم اهدا شده است که در بهمن ماه امسال واگذاری ۱۳۵ هزارمین اسناد علوی که توسط خاندان ظالم پهلوی غصب شده توسط بنیاد مستضعفان به مردم بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۲ هزار جلد سند علوی در کل کشور به صاحبان اصلی واگذار شد، افزود: سهم استان ایلام طی سال جاری و در ایام مبارک فجر ۳۶۱ جلد اسناد املاک علوی با ارزش ریالی افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان و در وسعت ۷۵۰ هزار متر مربع تاکنون از طرف بنیاد مستضعفان ایلام واگذار شده که جز استان برتر در این حوزه معرفی شده است.

وی ادامه داد: این املاک به چند صورت و با کاربری‌های مختلف که غالباً مسکونی بوده به صورت عام المنفعه و کاملاً رایگان واگذار شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: در همین راستا واگذاری ۳۰ جلد سند زمین مدارس باارزش ریالی حدود ۶۰ میلیارد ریال و در وسعت ۶ هکتار به آموزش و پروش است.

وی گفت: در تلاش هستیم این سهم تا پایان سال جاری به ۵۰۰ جلد اسناد افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
ما که پارتی نداریم فقط به درگاه خداوند متعال پناه میبریم