پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت یوم الله ۲۲بهمن

سیفی در پیامی، چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
۲۲ بهمن یادآور به ثمر رسیدن رشادت‌ها و جان‌فشانی مردم حق طلبی است که با عنایات خداوند سبحان و در سایه رهبری مدبرانه مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره) پایه گذار انقلابی شگرف شدند که برکات آن همچنان پس از سال‌ها نمایان و مشهود است.

اکنون با گذشت ۴۴ سال از این واقعه بزرگ و به رغم مشکلات موجود در این چهار دهه که عمدتا به واسطه کینه توزی بدخواهان انقلاب است، مردم همیشه در صحنه ایران همچنان منویات مقام رهبری را چراغ راه خود قرار داده و با رویکرد اقتصاد مقاومتی توانسته اند مشکلات بزرگ همچون جنگ تحمیلی و تحریم‌های ناجوانمردانه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند.

همچنین یوم الله ۲۲ بهمن یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام بنیان‌های انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره)، بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاورد‌های آن، مشارکت داشته اند.

با درود به روح باغبان کبیر لاله‌های سرو قامت انقلاب و جنگ تحمیلی، فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت غیور و فهیم ایران، به ویژه مردم دارالعباده شهر یزد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و تداوم اقتدار ایران عزیز را در همه عرصه‌های داخلی و بین المللی از خداوند منان مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
خیابان ها و پیاده روها و نمای خیابان ها را درست نمایید اگر هنر دارید!!!