پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت همسر و مادر شهیدان غریبی

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مهدی، لیلا و طیبه غریبی» و همسر شهید «غلامعلی غریبی» را تسلیت گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان «مهدی، لیلا و طیبه غریبی» و همسر شهید «غلامعلی غریبی»، آورده است: یاد و نام این اسوه صبر و مقاومت که با ایمان راسخ به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، غم فراق فرزندان دلبند و همسر گرامی خود را تحمل کرد و با اخلاص و صلابت از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری نمود، همواره در خاطر مردم قدرشناس باقی خواهد ماند.

متن پیام رئیسی جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حاجیه خانم کبری زندیه امام‌زاده عباسی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مهدی، لیلا و طیبه غریبی» و همسر شهید «غلامعلی غریبی»، موجب تألم خاطر شد.

این اسوه صبر و مقاومت که با ایمان راسخ به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، غم فراق فرزندان دلبند و همسر گرامی خود را تحمل کرد و با اخلاص و صلابت از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری نمود، یاد و نامش همواره در خاطر مردم قدرشناس باقی خواهد ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به عموم بستگان معزز این مادر مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همنشینی با شهیدان گرانقدرش مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار