حضور مدافعان و مهاجرین افغانستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در پیشوا

همزمان با برگزاری جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،تعداد زیادی از رزمندگان و مدافعان حرم لشکر فاطمیون مقیم شهرستان پیشوا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

همزمان با برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، تعداد زیادی از اتباع مقیم در شهرستان پیشوا، در این اجتماع با شکوه شرکت کردند تا ثابت کنند که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل باعث بیداری تمامی ملت‌های آزادی خواه و مظلوم جهان شده است.

شماری از جوانان در حالی که پرچم لشکر فاطمیون را در دست داشتند در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن پیشوا شرکت کردند تا اعلام کنند برادران و خواهران ما نه فقط در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که در تمامی صحنه ها دوشادوش برادران و خواهران ایرانی خود قرار دارند.

حضور مدافعان حرم و خانواده های آنان در کنار هموطنان در راهپیمایی امروز شهرستان نشان داد ۲ کشور همسایه روابط راهبردی دارند و قطعا پیروزی انقلاب اسلامی به منزله پیروزی جهان اسلام در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی است.

مردم همیشه در صحنه شهرستان پیشوا روز شنبه با اجتماع در میدان امام (ره) و حرکت در مسیرهای راهپیمایی، به سمت صحن مطهر امامزاده جعفربن موسی‌الکاظم(ع) ، مکان مقدسی که قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ از آن آغاز شده بود حرکت کرده و جلوه‌هایی بی‌نظیری از عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان باسردادن شعارهای ضد استکباری، انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدند، فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در فضای این شهر طنین انداز شده و راهپیمایان با مشت های گره کرده مرگ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب را خواستار شدند.

بسیاری از جوانان شهرستان پیشوا و دانش آموزان با حضور در کنار مسئولان این واقعیت را تداعی کردند که پیوند نسل های مختلف جامعه و وحدت میان مردم و مسئولان می تواند نظام را بیش از گذشته در دست یابی به آرمان های انقلاب یاری رسانده و دشمن را از کینه توزی نا امید کند.

حضور گسترده برادران و خواهران افغانستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان پیشوا ثابت کرد که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل موجب بیداری تمامی ملت‌های آزادیخواهان جهان شد و این انقلاب الهی مرزهای ایران اسلامی را در نجات مستضعفین جهان از یوغ استکبار در نوردیده است.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
سلام ما اتباع خارجی شیعه داخل ایران حامی ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.بخدا ماها انسانیم ازهمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در۸سال دفاع مقدس و مدافعان حرم بودیم و هستیم. لبیک یا خامنه ای درموردمشکلات اتباع گواهینامه رانندگی اتباع بیمه حساب بانکی و سیم کارت وغیره رو لطفا رسیدگی کنید جای دوری نمی ره
آخرین اخبار