مسئولان مهابادی با خانواده شهدای بمباران هوایی رژیم بعثی عراق دیدار کردند

فرماندار ویژه مهاباد به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان از خانواده دارای ۳ شهید بماران هوایی رژیم بعثی عراق به مناسبت فرا رسیدن ۲۳ بهمن ماه دیدار و دلجویی کردند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز یکشنبه ۲۳ بهمن و به همین مناسبت در این دیدار گفت: رژیم بعثی که قدرت حمله به داخل کشور را نداشت در اقدام ضد انسانی با بمباران هوایی مناطق شهرنشین موجب شهید و جانباز شدن تعدادی زیادی از هموطنان این منطقه شد.

وی با بیان اینکه سازمان‌های حقوق بشر از این جنایت‌های صدام چشم پوشی کرد، افزود: ظلمی که اسکتبار جهانی بر علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی انجام داده بی سابقه بوده و هرگز فراموش نخواهد شد.

عباسی بر حمایت و دیدار از خانواده شهیدان این حادثه تاکید کرد و گفت: تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی موظف به ارایه خدمات ویژه و حمایت از خانواده شهید در راستای ارج نهادن به جانفشانی و خودگذشتگی آنان برای دفاع از خاک کشور هستند.

۲۳ بهمن سال ۱۳۶۵ (۳۶ سال قبل) و بر اثر بمباران هوایی رژیم بعثی عراق، ۵۱ شهروند مهابادی شهید و ۱۶ نفر نیز به درجه جانبازی نایل شدند.

در این روز «۲ فروند هواپیمای میگ» عراقی ساعت ۱۱ صبح دیوار صوتی را شکستند و سه نقطه مهم شهر مهاباد شامل «میدان آرد»، «میدان منگور» و «میدان استقلال» را بمباران کردند.

خانواده شهید خالد حاج عباسی در روز ۲۳ بهمن سال ۱۳۶۵، ۲ فرزند دختر و پسر به نام‌های امید و آرزو حاج عباسی و همسر خود ملیحه بابایی را بر اثر بمباران هوایی رژیم بعثی عراق در محله میدان استقلال مهاباد از دست داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.