حضور بیش از ۲۱ میلیون نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۲۱ میلیون نفر امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند که ۳۳ درصد بیشتر از سال‌های قبل بود.

حجت الاسلام گواهی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در یادواره شهدای پاسداران کمیته انقلاب اسلامی قائم شهر گفت: طبق آمار‌های رسمی بیش از ۲۱ میلیون نفر امسال در راهیپمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند که در مقایسه با سال‌های گذشته ۳۳ درصد بیشتر بود.

او حضور مردم را عامل اقتدار آفرینی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حضور مردم در شهر‌ها و حتی روستا‌های کوچک، بی نظیر و نشانه وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب است.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: حضور پرشور مردم در بزنگاه‌های تاریخی مسئولیت کارگزاران نظام در انجام وظائف و خدمتگزاری به مردم را سنگین‌تر می‌کند.

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه دشمنان در عرصه تبلیغات و جنگ رسانه‌ای علیه ایران هر چه در توان داشتند را انجام داده اند، گفت: طرح ایجاد نفاق و فاصله بین نسلی از راهبرد‌های دشمن بود که با این حضور پرشور شکست خورد.

او افزود: بیش از یک میلیون نفر نیز امسال در مراسم اعتکاف شرکت کرده بودند که ۹۰ درصد معتکفین را نسل جوان و متولدان دهه ۸۰ تشکیل داده بودند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص نقش کمیته انقلاب اسلامی در حفظ امنیت و آرامش مردم در سال‌های ابتدایی پس از پیروزی انقلاب نیز گفت: پاسداران کمیته انقلاب اسلامی با فداکاری‌ وصف ناپذیر، نقش اساسی در مقابله با دشمنان داخلی و صیانت از مرز‌های کشور داشته اند.

حجت الاسلام گواهی مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب داخلی، گرو‌های الحادی و التقاطی و اشرار را از خدمات ارزشمند کمیته انقلاب اسلامی دانست و افزود: کمیته انقلاب اسلامی مازندران ۱۱۵ شهید و کمیته انقلاب اسلامی شهرستان قائم شهر ۱۴ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

در این مراسم با اعطای لوح سپاس از خانواده‌های معظم شهدای پاسداران کمیته انقلاب اسلامی قائم شهر قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار