شبکه سازمان‌یافته مفسدان اقتصادی خودروسازی در سمنان متلاشی شد

شبکه سازمان‌یافته مفسدان اقتصادی در صنعت خودروسازی توسط اطلاعات سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان متلاشی شد.

روابط عمومی سپاه استان سمنان اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان سمنان در پی رصد اطلاعاتی تعدادی از مفسدان و اخلال‌گران در نظام اقتصادی کشور که طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ با استفاده از بهانه‌هایی، چون تحریم به صورت شبکه‌ای اقدام به کسب منافع نامشروع کرده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی داد.

این شبکه با سوءاستفاده از شرکت‌های پوششی در خارج از کشور، علاوه بر ایجاد وضعیت ذی‌نفع واحد در معاملات خارجی و ارائه اسناد مجعول گمرکی، اقدام به قاچاق سازمان‌یافته قطعات خودرو به ارزش بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کرده بود.

شبکه سازمان‌یافته مفسدان اقتصادی در صنعت خودروسازی با هدف کسب سود بیشتر، اقدام به بیش‌اظهاری اقلام وارداتی خود در گمرک و گران‌فروشی این قطعات به خودروسازان داخلی جمعاً به ارزش ۷۵۰ میلیارد تومان کرد.

دریافت ۵۷ هزار تن ورق فولادی با کیفیت، به نرخ دولتی و فروش آن در بازار آزاد از دیگر تخلفات شبکه سازمان‌یافته مفسدان اقتصادی در صنعت خودروسازی است.

این اقدام شبکه سازمان‌یافته مفسدان اقتصادی در صنعت خودروسازی منجر به استفاده از ورق‌های با کیفیت پایین در تولیدات این شرکت خودروساز و موجب کاهش کیفیت خودرو‌های تولیدی این شرکت شد.

رسیدگی به تخلفات شبکه سازمان‌یافته مفسدان اقتصادی در صنعت خودروسازی و مرتبطان آن‌ها در شرکت‌های خودروسازی به وسیله قوه قضاییه در جریان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۴:۴۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
سلام.ضمن خسته نباشيد به سربازان گمنام امام زمان.اين زحمات زماني نتيجه ميده كه آثارش در سفره مردم ديده بشه.وگرنه گرفتن و جريمه كردن دردي از جامعه دوا نمي كنه .جهت عبرت گرفتن ديگران چهارتا از اين مفسدان اقتصادي رو در ملاعام گردن بزنيد همچي درست ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
خدا قوت و مردم ارزش زحمات شما را میدانند و از شما در خواست دارند که فساد همیشه دو طرف دارد یکطرفش را پیدا کردید طرف مقابلش در همان مراکز تحویل گیرنده و مورد معامله بودند مطمئن باشید با علم بر فساد و منفعت از آن اینهمه سال فتنه کردند و چه جانها از بابت فسادشان در تصادفات از بین نرفته وچه خانواده ها مسیر زندگی شان تغییر نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
از اختلاس نجومی صنایع فولاد مبارکه چه خبر؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
اینهمه مفسد و غولهای مختلف دستگیر میشن اما قیمتها همچنان بالاست معلوم نیست محصولات کجا میره که اصلا قیمت پایین نمیاد حتما مثل پیاز و مرغ و.... انبار میشه که قیمت بالا بمونه مرغ را نمیذارن ارزون بشه خدا ازتون نگذره از مردم خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
دزدی ها یکطرف و خسارت و تبعات این دزدی که در دراز مدت دامن مردم رو میگیره بیچاره میکنه یکطرف...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
چرا اسم شرکتو اعلام نمیکنید؟مبارزه با فساد دو لا دولا نمیشه.مفسدینو بی ابرو وبی اعتبار کنید با تشکر از سربازان گمنام که با مفسدین برخورد میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
آفرین