آغاز رسمی فعالیت شرکت هواپیمایی یزد در عید مبعث

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: فعالیت شرکت هواپیمایی یزد همزمان با عید مبعث آغاز می‌شود.

احمد آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص آغاز بکار شرکت هواپیمایی یزد گفت: چهار هواپیما برای این شرکت خریداری و زیرساخت‌های اداری و فنی آن نیز تأمین شده است. قرار است فعالیت این شرکت به صورت رسمی همزمان با عید مبعث آغاز بکار کند.

او از نجف، دبی، بمبئی و استانبول به عنوان پرواز‌های خارجی این شرکت یاد کرد و افزود: شرکت هواپیمایی یزد در دو ماه اولیه فعالیت خود با همکاری شرکت ماهان به ارائه خدمات می‌پردازد.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است ۷۰ نیروی تخصصی در شرکت هواپیمایی یزد مشغول به فعالیت شوند و فراخوان آن اعلام شده است.

آخوندی از ایجاد زمینه لازم برای صدور ویزای فرودگاهی در یزد خبر داد و تصریح کرد: این مساله از جمله اقدامات لازم برای توسعه صنعت گردشگری به شمار آمده که به واسطه راه‌اندازی شرکت هواپیمایی یزدی در دستور کار استان قرار گرفته است.

او همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای میراث فرهنگی گفت: این جشنواره برای اولین بار در بخش‌های رادیویی، سینمایی، تلویزیونی و فضای مجازی به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد برگزاری چهار کارگاه آموزشی را از جمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: تاکنون ۲ هزار و ۷۷۰ اثر مختلف به دبیرخانه این دوره جشنواره ملی ارسال شده که آثار برتر بعد از داوری، معرفی و تجلیل می‌شوند.

او با بیان این‌که قرار است آثار رسیده ۲۸ الی ۳۰ بهمن ماه در سینما تک به نمایش گذاشته شود، گفت: اختتامیه این دوره جشنواره ۳۰ بهمن ماه با حضور مسئولان و هنرمندان کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.