تکمیل آبرسانی به ۲۳ روستای شادگان تا هفته آینده

مدیرعامل آبفا خوزستان، دولت سیزدهم را در بخش آبرسانی به روستا‌های این استان پیشتاز دانست و گفت: آبرسانی به ۲۳ روستای شادگان در حال اجرا است.

محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل آبفا خوزستان امروز در بازدید از طرح‌های آبرسانی به روستا‌های شادگان گفت: با اقدامات انجام شده و پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی طرح‌های آبرسانی و فاضلاب در شهرستان شادگان در حال اجرا است.

او افزود: ۷  کیلومتر طرح آبرسانی در روستایی خروسی شمالی به تازگی به اجرا رفته و مابقی هم در مرحله اجرا است؛ آبرسانی به ۲۳ روستای شادگان و ۳۳ کیلومتر خط تا هفته آینده تکمیل و کمبود آب آشامیدنی حدود ۲۶ هزار نفر برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان می‌گوید: طرح‌های آبرسانی بخش مرکزی شهرستان شادگان به سرعت در حال اجرا هستند و عملیات زیرسازی، آسفالت و ترمیم نوار حفاری در دستور کار قرار دارد.

آقای کرمی نزاد با اشاره به طرح آب آشامیدنی روستای مسعودی افزود: این طرح با هفت کیلومتر خط مورد نیاز در حال اجرا است و اجرای طرح آبرسانی دهستان منصوره شادگان نیز تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

او ادامه داد: تعداد بسیار اندکی از روستا‌های بخش مرکزی شادگان با تانکر آبرسانی می‌شوند که با اجرای طرح‌های آبرسانی در بخش مرکزی، مشکل این روستا‌ها در تامین آب آشامیدنی پایدار برطرف می‌شود.

شادگان در ۷۰ کیلومتری مرکز استان خوزستان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.