ساخت راه آهن و سدسازی باید در کشور ادامه داشته باشد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ساخت راه آهن و سد سازی توسط بنیاد مستضعفان زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

آقای حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در مراسم بهره‌برداری ۷۵۰۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به ارزش هفت هزار میلیارد تومان گفت:  نوجوانانی که در این راهپیمایی شرکت کردند تاکنون  امام و دفاع مقدس را ندیده بودند، اما شاهد آن بودیم که  فریاد دفاع از انقلاب را سر میدادند.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه مردم ما با مردم زمان پیغمبر اسلام قابل مقایسه نیستند،گفت: برخی مردم زمان پیغمبر سخنرانی ایشان را رها می کردند و می رفتند، ولی اکنون اینگونه نیست استکبار با راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال رسوا شد.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی ادامه داد: بنیاد علوی املاک متروکه شاه خائن بود که بلافاصله ۹ اسفند ۱۳۵۷ با فرمان حضرت امام به بنیاد علوی تغییر کرد و بنیاد مستضعفان راه اندازی شد.

او گفت: شاه خائن ۳۴۵ چمدان حاوی جواهرات و طلا را برداشت و از کشور رفت، اما املاک را که نمی توانست ببرد با فرمان امام برای محرومیت‌زدایی در نظر گرفته شد. تاج پادشاهی را بردند ولی نیم تاج را باقی گذاشتند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب  گفت: بنیاد پهلوی بعد از انقلاب به بنیاد علوی تبدیل شد، یکی از مسائلی که ما را تهدید می‌کند فضای مجازی است که بسیار خطرناک است. البته ما پادزهر آن را داریم چیزهایی مانند نماز جمعه و اعتکاف و پیاده روی اربعین  از جمله پادزهرهای  فضای مجازی هستند.

او در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات بنیاد مستضعفان در پروژه های عمرانی از جمله ساخت راه آهن و ساخت مسکن و سد سازی زمینه ساز ایجاد برکات بسیاری برای حوزه اقتصادی کشور می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار