برگزاری ۱۰ رویداد استارتاپی تا پایان سال در لرستان

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: ۱۰ رویداد استارتاپی تقاضا و مسئله‌محور بر اساس ظرفیت و امکانات هر شهرستان تا پایان سال در استان برگزار می‌شود.

محمدرضا جعفری سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان  در نخستین رویداد استارتاپی «HSE» در لرستان که توسط مرکز آموزش علمی کاربردی آریاگچ پلدختر برگزار شد، اظهار کرد: ۱۰ رویداد استارت تاپ تقاضا و مسئله‌محور بر اساس ظرفیت و امکانات هر شهرستان تا پایان سال در استان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: تاکنون سه رویداد در شهرستان‌های الشتر، کوهدشت و پلدختر با محور‌هایی متناسب با ظرفیت منطقه برگزار شده و مابقی تا پایان سال‌جاری برگزار می‌شود.

جعفری از راه‌اندازی مرکز هدایت شغلی و کاریابی‌های تخصصی در تعدادی از مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان خبر داد و هدف از برگزاری این مراکز را ارائه مشاوره‌های تخصصی به کارآفرینان و دانش‌آموختگان عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان تصریح کرد: امروزه در همه جای دنیا توجه به نیروی کار بحث بسیار مهم و جدی است که در حوزه HSE به آن توجه می‌شود و درهمین راستا، عنوان استارتاپ مرکز آموزش علمی کاربردی آریاگچ پلدختر با این عنوان درنظر گرفته شد.

 

برچسب ها: دانشگاه ، استارت آپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار