جابجایی ۵۶ هزار تن کالا از شهرستان گرمی

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۵۶ هزار تن کالا از شهرستان گرمی به مقاصد مختلف کشور جابجا شده است.

علی بابازاده با بیان اینکه ۳ شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان گرمی در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند گفت: کالا‌های جابجا شده شامل دام زنده، محصولات کشاورزی، انواع چوب و سنگ‌های معدنی است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل این شهرستان با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۷۶ هزار نفر مسافر از ۴ پایانه مسافربری شهرستان گرمی جابجا شده اند تصریح کرد: این میزان مسافر توسط ۹۶ دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری جابجا شده است.

بابازاده حفاظت و صیانت از حریم راهداری را بعنوان سرمایه ملی وظیفه راهداران عنوان کرد و افزود: با فعالیت گشت نامحسوس راهداری در محور‌های مواصلاتی تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۳۵ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۲۴ مورد کارگاه تعطیل، همچنین برابر قانون ۵۴ مورد مجوز ساخت و ساز صادر شده و ۲۳عدد تابلو غیر مجاز نیز توسط راهداران پرتلاش این شهرستان از سطح جاده‌ها برچیده شده است.

او اصلاح ۴۳ هزار متر طول از شیب شیروانی در راه‌های اصلی و فرعی را در ۱۰ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در این مدت راهداران ۸۱ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری، اصلاح پیچ و حذف نقاط حادثه خیز در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی در ۱۰ ماهه گذشته از تیغ زنی و حریم زنی هزارو ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی، شنی و روستایی شهرستان گرمی خبر داد و بیان کرد: راهداران ۳۱۶ هزار متر طول خط کشی در راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان انجام داده اند.

بابازاده رنگ آمیزی ۳ هزارو ۳۸۱ متر طول از سرعت کاهها، اصلاح، تعمیر و ارتقاء ۲۵۷ شاخه گاردریل، گابیون چینی ۱۱ دستگاه قرنیز پل در راه اصلی، انجام ۳ هزار مترمکعب خاکبرداری سنگی، احداث ۱ مورد آبروی ۱۰۰۰ در راه روستایی اوچ بلاغ، نصب ۹۸۸ عدد علائم روی گاردریل و نیوجرسی، نصب ۳۴۰ عدد تابلو ترکیبی تعمیر و نصب هزار عددعلائم و باز کردن ۱۳ دستگاه آبچکان پل‌ها و پاکسازی روی پل‌ها را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱۰ ماهه گذشته برشمرد.

او با اشاره به اینکه راهداران ۲۶ هزار متر مربع عملیات لکه گیری در پروژه‌های حذف نقاط حادثه خیز شرفه، امیر کندی – لنگان، گرمی – اینجیلو اجرا کرده اند گفت: ابنیه فنی راه روستایی سیاوش کندی باانجام ۶ هزار متر مکعب حمل و دپوی مصالح زیر اساس و اجرای ۲ هزار متر مکعب لایه بستر و خاکبرداری انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.