آغاز سیزدهمین دوره مسابقات سراسری سازمان صنایع کوچک ایران در سمنان

سیزدهمین دوره مسابقات سراسری جام بسیج کارکنان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بزرگداشت شهید محمدرضا جبلی در سمنان آغاز شد.

محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: سیزدهمین دوره این رقابت‌ها به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به مدت پنج روز با حضور ۲۲ تیم در هفت گروه سه و چهار تیمی در حال برگزاریست.

وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌ها دیروز چهارشنبه در شهر سمنان حضور یافتند، افزود: دیدار‌ها از امروز پنج‌شنبه بیست و هفتم بهمن ۱۴۰۱ در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور و دانشگاه سمنان آغاز و تا روز دوشنبه یکم اسفند ماه ادامه دارد و قهرمان این دوره از رقابت‌های جام بسیج سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مشخص می‌شود.

باقری تصریح کرد: تیم‌های حاضر در مسابقات، در مرحله مقدماتی به صورت گروهی و از مرحله دوم تا فینال به صورت تک‌حذفی با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: حدود ۳۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از استان‌های سمنان، یزد، مازندران، خوزستان، قزوین، خراسان شمالی، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، بوشهر، گیلان، ایلام، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان، تهران و تیم‌های سازمان صنایع کوچک و صندوق ضمانت در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

در اولین دیدار این رقابت‌ها تیم شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان موفق به شکست تیم گیلان با نتیجه ۴ بر ۲ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.