دریادار ایرانی:

اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت کشتی‌هایمان وارد شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه به دنبال تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم، گفت: اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت کشتی‌هایمان وارد شود.

دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هشدار نسبت به اینکه دشمنان دنبال تکه تکه کردن و ایجاد ناامنی در کشورمان هستند، اظهار داشت: امروز در حالی ناامنی و بی‌امکاناتی در کشور‌های اطراف وجود داشته که در دورترین نقاط ایران همه از امکانات اولیه زندگی برخوردار است.

وی انقلاب اسلامی را مردمی و از ریشه خود مردم دانست و گفت: همه ما اقوام و مذاهب مختلف برای این انقلاب جان داده‌ایم و اجازه نخواهیم داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به آن وارد شود، هر چقدر از عمر با برکت نظام می‌گذرد باید هوشیاری، مراقبت و احترام ما نسبت به کشورمان نیز بیشتر شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رسالت و مأموریت‌های کاری مجموعه خود تصریح کرد: نیروی دریایی دست برتر نظام و هیچ‌گونه محدودیت جغرافیایی نداریم به طوری‌که زمانی‌که از اسکله جدا شد، در هر نقطه‌ای که آب وجود داشته باشد، می‌توانیم با رعایت قوانین بین‌المللی ورود کنیم.

وی نیروی دریایی را به عنوان لبه بیرونی دفاعی نظام توصیف کرد و افزود: اگر خدایی نکرده اتفاقی بیفتد در گام نخست بایستی نیروی دریایی مقابله و بازدارندگی داشته باشد.

دریادار ایرانی با ذکر اینکه مرز‌های دریایی دروازه ورود به کشور‌ند، عنوان کرد: امروزه به واسطه توانمندی نیرو‌های بومی این مرز‌ها را بسیار جابه‌جا کرده و توانسته‌ایم در آن سوی اقیانوس‌ها مرز‌ها را مشخص و برقرار کنیم. در هر جایی که پرچم باشد بیانگر حضور ملت ایران است.

وی با بیان اینکه اکنون در تمام اقیانوس‌ها واحد‌های نظامی‌مان مستقر و امنیت کشتی‌هایمان را برقرار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمام شیطنت‌ها بنادرمان فعال و کشتی‌ها حرکت کرده و مأموریت‌ها را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه ارتش مأموریت‌محور، تکلیف‌مدار و دنبال تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب و سربلندی مردم ایران است، اظهار کرد: ارتش همواره پای کار و در کنار و خدمت مردم است، علی‌رغم اینکه چندین ماه خانواده‌های خود را نمی‌بینیم، اما امانتدار مردم و در انجام رسالت و کار خود کوتاهی نمی‌کنیم و با بالاترین کیفیت کار خود را انجام می‌دهیم. در نیروی دریایی اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت کشتی‌هایمان وارد شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی دستور عفو اخیر رهبری این اقدام را حاوی پیام‌های بزرگی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نه تنها به فرزندان خود در کشور و ملت ایران، بلکه برای تمام مظلومان دنیا نگاه کریمانه و مهربانه دارند، این عفو و بخشش رهبری فرصت بزرگی برای اصلاح و بازگشت محکومان به جامعه است که آن هم باعث رشد می‌شود.

وی افزود: کسانی که دنبال دسیسه و توطئه هستند، بدانند که پدر مملکت حواسش به فرزندان خود بوده و همانند پدری مهربان مراقب آنان است تا مسیرشان منحرف نشود، همه ما قدردان ایشان هستیم.

منبع: تسنیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.