آلونسو: روح پدرم در آسمان‌ها شاد شد

مارکوس آلونسو که اخیرا پدرش را از دست داد، دیشب زننده گل اول بارسا به منچستریونایتد بود و گفت که آن را به پدرش تقدیم می‌کند.

بارسلونا شب گذشته در بازی رفت پلی آف لیگ اروپا در نوکمپ برابر منچستریونایتد با تساوی ۲-۲ متوقف شد. پس از یک نیمه بدون گل، بارسا در دقیقه ۵۰ توسط مارکوس آلونسو به گل رسید. او با ضربه سر توانست دروازه شیاطین سرخ را باز کند. آلونسو هفته گذشته پدرش را از دست داد و روز‌های سختی را پشت سر گذاشته بود.

او در مورد گلی که به ثمر رساند، گفت: «گلی که زدم، برای من ارزش خاصی داشت. پس از روز‌هایی بسیار سخت و غم‌انگیز که من و خانواده ام پشت سر گذاشتیم، به این گل نیاز داشتم. این گل تقدیم به روح پدرم که می‌دانم در آسمان‌ها از گلزنی من بسیار خوشحال شد.»

آلونسو در مورد بازی گفت: «بازی خوبی انجام دادیم و همه چیز تحت کنترل ما بود. متاسفانه در ۱۰ دقیقه برتری را از دست دادیم و نتیجه بازی می‌توانست به سود حریف شود، ولی خوشبختانه کار را مساوی کردیم. رشفورد فوتبالیستی بسیار خوب و روی فرم است و کار را برای ما سخت کرد. به خصوص در ضدحملات یونایتد بسیار خطرناک است. حالا باید در بازی برگشت کار را تمام کنیم و البته امیدوارم با پیروزی برابر کادیز راهی اولدترافورد شویم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار