نماینده مجلس:

سناریوی دوقطبی سازی دولت و ملت شکست خورد

فیروزجایی گفت: سناریوی جدید معاندان برای القای عدم یکپارچگی بین مردم و حاکمیت در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن به شکست انجامید.

علی کریمی فیروزجایی اظهار کرد: مردم هوشیار کشورمان در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نه بزرگی به معاندان و مخالفان نظام اسلامی گفتند که ناشی از بصیرتشان بود.

‏دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایجاد شکاف بین ملت و دولت اظهار کرد: سناریوی جدید معاندان برای القای عدم یکپارچگی بین مردم و حاکمیت در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن به شکست انجامید. حماسه تماشایی مردم در راهپیمایی روز جشن انقلاب، استکبار جهانی را آشفته کرد.

‏کریمی فیروزجایی افزود: علی رغم توطئه‌ها و دسائس بی پایان معاندان و استکبار، انقلاب اسلامی پرشکوه و ماندگار است.

‏سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس یازدهم با تأکید بر لزوم توجه به انگاره‌های معنوی در تعمیق پیوند مفهومی مردم با مسئولان افزود: تقویت ارتباط مسئولان با مردم در عرصه پیشرفت امیدبخش و عزت آفرین است.

‏کریمی فیروزجایی تصریح کرد: بازآفرینی فرهنگی حول محکمات نظام و حکمرانی نوین بر پایه مردمی سازی راهبرد‌های مدیریتی ضرورت اساسی است.

نماینده مردم بابل در مجلس اظهار کرد: پیشرفت طرح‌های تحولی در کشور نیازمند نگاه نو به اجرای مولفه‌های اثربخش حکمرانی است. تقویت گفتمان جهادی و انقلابی و مدل سازی راهبرد‌های توسعه مبتنی بر آرمان‌های اساسی نظام اسلامی در دهه پنجم عمر انقلاب ضرورت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار