جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی قزوین ۱۵ درصد بالاتر از میانگین کشور

۶۷ درصد جمعیت استان قزوین تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که این میزان ۱۵ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

حمید کوزه‌گرها مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان قزوین در مراسم تجلیل از کارفرمایان برتر کشور گفت: فلسفه وجودی سازمان تامین اجتماعی برگرفته از کارگران، کارفرمایان و بیمه‌شدگان است و در رأس سازمان کارگران و کارفرمایان قرار دارند.

کوزه گرها رویکرد اصلی این سازمان را برقراری ارتباط دوسویه با شرکای اجتماعی عنوان کرد و افزود: بدون شک حمایت جدی از ساختار تولیدات داخلی کشور با تعاملات دوسویه به ویژه با کارفرمایان امکان پذیر است.

وی ضمن ارائه آمار و عملکرد و اقدامات استان قزوین از تعامل شرکای اصلی سازمان قدردانی کرد و گفت: این همگامی را در شرایط کنونی اقتصادی و ادامه تولید در فضای ملی، ایثارگرانه است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه ۸۶۲ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، تصریح کرد: ۸۸ هزار و ۷۷۰ نفر مستمری بگیر و ۲۶۸ هزار و۷۷۲ نفر بیمه شده اصلی در استان همچنین و ۱۸ هزار و ۸۴۱ کارگاه فعال در استان قزوین داریم.

کوزه گر‌ها با بیان اینکه این سازمان در حوزه الکترونیک پیشگام است، تاکید کرد: یکی از سیاست‌های اصلی سازمان تامین اجتماعی سوق دادن کار‌ها به سمت الکترونیک است تا از حضور افراد به شعب جلوگیری شود.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان خاطر نشان کرد: هوشمند سازی و غیر حضوری کردن ۴۲ خدمت در سنوات گذشته از جمله اقدامات ارزشمند این سازمان به شمار می‌رود و امید است ۱۰ خدمت جدید هم در آینده نزدیک اضافه شود.

کوزه گر‌ها با بیان اینکه نسخه الکترونیک با درایت خاصی رقم خورد و آثار خوبی داشت، اظهار کرد: نظارت بر امور و کاهش هزینه‌های چاپ دفترچه و تحت پوشش قرار دادن ۴۲۳ قلم دارو و پوشش بیمه‌های نا باروری و بیماری‌های خاص در دستور کار سازمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر بوده است.

در ادامه از کارفرمایان شرکت سندن ایرانیان «فرخ شریعتی»، شرکت کابل کنترل «سید محمود موسوی»، شرکت دانه تاک «حکمت الله قدیانی» ,شرکت آرد بهنان «اصغر معتمدی قزوینی» , داروخانه فتحی از دکتر «منصوره فتحی» و شرکت بهین فناور آماد هوشمند (دانش بنیان) «فرهاد اعتباری» به عنوان کارفرمایان برتر قزوین در زمینه تامین اجتماعی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.