دادستان کل کشور مطرح کرد؛

جزئیات مصونیت قضایی در طرح مولدسازی

دادستان کل کشور در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان به ماجرای مصونیت قضایی در طرح مولدسازی واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اخبار منتشر شده درباره مصونیت قضایی در طرح مولدسازی گفت: مصونیت قضایی به معنایی که در اذهان جا افتاده نیست.

وی افزود: در این طرح هیات هفت‌نفره برای تصمیماتی که می‌گیرند که این تصمیمات بر اساس کارشناسی است مصونیت دارند، اما اگر در فرآیند این کار جرمی واقع یا سوءاستفاده‌ای شده باشد، هر کس در هر مقامی که باشد قطعا تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
به یک شرط نفری 2میلیارد به هر ایرانی بالای 5سال بدهید ما قبول داریم اموال رو خوب فروختید دزدی هم نکردید بخور بخور هم تو کار نبوده در غیر این صورت میخواین دزدی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
یک پیشنهاد راهبردی . برای اینکه طرح مولدسازی یک حالت جدید در افکار عمومی به خود بگیرد چون شرکتهای هواپیمایی ظاهر زیبایی دارند پیشنهاد میشود چند تا از این شرکتهای نیمه دولتی مثل شرکت هواپیمایی کاسپین و هواپیمایی چابهار و هواپیمایی ایران ایرتور در هم ادغام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
این که خانه و ماشین گران است واضح هست . اما چرا با مدیریت حوزوی اینگونه است؟ احدی باور ندارد که خانه و ماشین با مدیریت حوزوی جرأت گرانی داشته باشد؟ چرا واقعگرایی در مسؤلان به ارزان سازی ماشین و خانه کمک ندارد ؟ مسؤلان هنوز در توهم انتخاب به عنوان مسؤل مانده اند. مسؤلان هنری نمایش دهید . ای مسؤلان اگر شما از گرانی ناراحت بودید چه نظری مینوشتید ؟ خب این گرانی ظلم هست .مدیریت حوزوی ظلم ستیز است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
دادستان از این وضعیت بیحجابی در خیابان خسته شدیم. ما مردها دیگه تحمل این وضعیت زنان بیحجاب را نداریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
عقده ای های غربگدا منفی دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
چرا در داروخانه ها یک عده وحشیِ بیحجاب کار میکنن؟؟! الان دوباره در یک داروخانه یکی از کارکنانش روسری از سر برداشته بود و با تذکر آمر به معروف مواجه شد. که مثل یک بیحجابِ وحشی، آمر به معروف را از داروخانه بیرون کرد..! اگر دوست دارن لخت باشن تشریف ببرن قلعه هرزگی پهلوی. چرا میان در داروخانه کار میکنن.مگه داروخانه جای هرزگی هست! برای قوه قضاییه سخت هست که یکی را مسئول سرکشی به داروخانه ها کند و با کشف حجابها مقابله کند؟؟؟؟!! چرا باید به محجبه هایی که قانون کشور را رعایت میکنند چنین برخوردی از طرف بیحجابهایِ وحشی صورت بگیرد!!؟؟؟؟
yjc لطفا درخواست ما را به مسئولین برسانید.این وحشی ها باید اخراج بشن.نباید بهشون گذشت کرد
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۳:۰۱ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
اگه قراره توی یه اتفاق بی تقصیر بوده باشن که دیگه مصونیت قضایی نمیخواد . مگه غیر اینه ؟ خیلی ساده است !!! مصونیت قضایی واسه وقتیه که تقصیر داشته باشن و اما بالاتر از قانون قرار داشته باشن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
چرا نمایندگان حق دخالت دراین تصمیم گیری نداشتند که وکیل مردم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
یک نظارتی برای کارشناسان دادگستری کنید خدای ناکرده دنبال گرفتن رشوه نباشند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
در جریان خصوصی سازی و واگذاری شرکتها و کارخانه ها به بخش خصوصی متاسفانه شاهد فساد و رانت بسیار گسترده بودیم و دیدیم که کارخانه ها حتی با کمتر از یکدهم قیمت واقعی و آن هم بصورت کاملا نسیه و حتی هدیه به خواص و نزدیکان اهدا شد. ولی کوچکترین برخورد و تذکری هم به متخلفین داده نشد .و حالا اکثر قشر آگاه جامعه به این نام جدید یعنی مولد سازی اعتماد ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
مصونیت قضایی ! اونم به جای پاسخگویی و جزای سنگین‌تر؟! واقعا .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
اموال دولتی که میگن منظور این نیست که دولت فقط شمایید نه، بلکه همه دولت های آینده را می‌گوید که قراره بر مردم خدمت کنن و از این اموال هم استفاده ملکی کنن نه ریالی، چون در کل این املاک اموال خود عموم مردم در اختیار دولته که دولت باید ازش صیانت کند نه اینکه بفروشد !!! یعنی در کل هر دولت و حکومتی بیاید حق فروش اموال دولتی را ندارد فقط حق استفاده فیزیکی دارد نه فروشی
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
عذر بدتر از گناه اصل کار تصمیم گیری است که این اموال را به چه کسی وبا چه مبلغی واگذر کنند فساد اصلی در این مرحله است بقیه امور که روال اداری است واقعا باعث تاسف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
مدارسی که خیرین برای علم آموزی بچه ها ساختن ، دیگه جیکار دارند ؟؟؟؟!!!!!
این کار باعث میشه هیچ کس دیگر سنت حسنه وقف انجام نده .
از قدیم خیلی چیزها باقی مانده که نسل در نسل مردم استفاده کردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
جناب آقای داستان محترم
هزاران آموزشیار دیپلم نهضت از سال ۱۳۹۸تا الان بر خلاف ماده ۱۰قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت مصوبه ۱۳۸۸/۷/۱۵مجلس،به جای سمت اموراداری و دفتری در سمت خدمتگزا و سرایدار بکار گرفته شدند با و جود ابطال بند بخشنامه وزارت به موجب رأی شماره ۹۱۱۰۰۹۰۹۰۵۸۰۱۰۲۴-۲۸/۱۲/۱۳۹۱ هیأت عمومی دیوان عدالت اما همچنان این تخلف در برخی استان ها از جمله استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد با وجود پیگیری های متعدد اما هیچ مسئولی در سه قوه پاسخگو نیست! اگر در این مملکت واقعا با تخلف برخورد میشه پس چرا با مسئولان متخلف وزارت آموزش و پرورش برخورد نمی شود ؟!!!
جالبه که صادر کننده رای شخص شما در مقام رئیس دیوان عدالت اداری در سال ۱۳۹۱بودین
آخرین اخبار