اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان نور

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : از تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه اعزام دانش‌آموزان پسر به راهیان نور شروع و امروز آخرین مرحله اعزام برادران هم انجام شد و از فردا دانش‌آموزان دختر استان اعزام خواهند شد.

صلاح‌الدین قره‌تپه، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : دانش‌آموزان آینده‌سازان مملکت هستند، لذا ضرورت دارند با فرهنگ ایثار و شهادت، ارزش‌های متعالی دفاع مقدس، ایمان، سلحشوری و از خودگذشتگی کسانی که رفتند و جان خود را برای آسایش ما فدا کردند، آشنا شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که این جنگ برای ما یک گنج بود، افزود: باید نسل‌ها بعدی و آینده را با این گنج و فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم.

سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: اردوی راهیان نور یک اردوی فرهنگی و تربیتی است که در قالب بازدیدی از مناطق عملیاتی غرب کشور، مطلع‌الفجر گیلانغرب، بازی دراز، قصرشیرین و مرصاد انجام می‌شود.

وی گفت: در این دوره دانش‌آموزان متوسط دوم نظری و هنرستان فنی و حرفه‌ای پایه دهم به صورت یک روزه با حضور راوی (برای بیان ایثار و جانفشانی رزمندگان و شهدا) و روحانی (برای بیان مسائل شرعی و پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان) به مناطق عملیاتی غرب استان اعزام می‌شوند.

قره‌تپه ادامه داد: از تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه اعزام دانش‌آموزان پسر شروع شده و امروز آخرین مرحله اعزام برداران است که دانش‌آموزان شهرستان روانسر، پاوه، باینگان و نوسود اعزام شدند و از فراد اعزام دختران شروع و تا ۱۶ اسفندماه ادامه دارد که در هر مرحله حدود ۲۶۴ نفر اعزام می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.