وحیدی: دولت توجه خاصی به توسعه سیستان و بلوچستان دارد

وزیر کشور گفت: افتتاح کارخانه‌های بزرگ همچون کارخانه تولید و بسته بندی نهاده دامی در سیستان و بلوچستان نشان از توجه خاص و همت دولتمردان برای توسعه این استان است.

 احمد وحیدی در حاشیه افتتاح کارخانه تولید و بسته بندی نهاده‌های دامی در بمپور سیستان و بلوچستان اظهارداشت: افتتاح این کارخانه تولید و بسته بندی نهاده‌های دامی از نظر ایجاد فناوری تولید اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: بر اساس گزارش سازندگان این دستگاه‌ها، ایران دومین کشوری هست که امکان تولید این محصول را در سیستان و بلوچستان فراهم کرده است.

وزیر کشور تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم کشور به نهاده دامی افتتاح این کارخانه می‌تواند نقش بسزایی در تامین نهاده‌های دامی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: کارخانه تولید نهاده‌های دامی در سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی را برای اشتغالزایی جوانان ایجاد کرده و از سوی دیگر موجب کاهش وابستگی به سایر کشور‌ها شده است.

وحیدی ابراز امیدواری کرد که روزی خواهد رسید که کشور از واردات نهاده‌های دامی بی‌نیاز شده و این نیاز در داخل خود ایران به صورت کامل برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه کشاورزی با بهره‌وری آب از دیگر اقداماتی بوده که برای توسعه سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وزیر کشور با اشاره به نجابت و کوشش مردم سیستان و بلوچستان ادامه داد: ما در این منطقه فقط نیازمند همتی مضاعف برای توسعه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار