لیگ قهرمانان اروپا

آینتراخت فرانکفورت ۰ - ناپولی ۲/ پیروزی بی دردسر شاگردان اسپالتی در آلمان

ناپولی با برتری دو بر صفر مقابل فرانکفورت نصف راه صعود به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ را پیمود.

اینتراخت فرانکفورت و ناپولی از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برگزار کننده یکی از دو دیدار امشب در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بودند که آماده‌ترین تیم این روز‌های فوتبال ایتالیا موفق شد میزبانش را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

در دقیقه ۳۵ بود که لوزانو با فرار از آفساید، تیر دروازه فرانکفورت را در موقعیت تک به تک لرزاند و در حالی که توپ می‌رفت از محوطه جریمه خارج شود، روی خطای بی مورد مدافع میزبان، تعادل اوسیمن بهم ریخت و داور اعلام ضربه پنالتی کرد. خویچا کواراتسخلیا پشت این ضربه ایستاد، اما نتوانست آن را گل کند و دروازه بان با سیوی دیدنی دروازه تیمش را نجات داد.

چند دقیقه بعد، اما بالاخره ناپولی به خواسته خود رسید و این بار اوسیمن بود که در دهانه دروازه و روی پاس لوزانو، با بغل پایی دقیق دروازه حریف را باز کرد تا شاگردان لوچانو اسپالتی با برتری یک بر صفر راهی رختکن شوند.

ناپولی نیمه دوم را بهتر از حریف آغاز کرد و در دهمین دقیقه می‌توانست به گل دوم برسد، اما تراپ ضربه کواراتسخلیا در موقعیت تک به تک را به خوبی مهار کرد. دقایقی بعد روی یک خطای بسیار شدید کولو موآنی با کارت قرمز داور مواجه شد تا میزبان ده نفره شود.

با وجود یک یار بیشتر این تیم حملات خود را ادامه داد و در دقیقه ۶۵ روی شوت کات دار و زمینی دی لورنزو از داخل محوطه جریمه برای بار دوم موفق به گشودن دروازه میزبان شد. فرانکفورت بعد از دریافت گل دوم و با توجه به تعداد بازیکن کمتر، نتوانست دروازه حریف را باز کند و با قبول شکست ۲-۰ در خانه، در آستانه حذف قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار