فرماندار گرمه خبرداد

صادرات یک میلیون دلاری اکسید آلومینوم

قاضوی گفت: امسال تولید اکسید آلومینیوم از صنایع پایین دستی مجتمع صنعتی آلومینای ایران در گرمه از ۱۰ هزار به ۱۵ هزارتُن افزایش یافت.

 عبدالحسین قاضوی گفت : روسیه مقصد اصلی صادرات اکسید آلومینیوم شهرستان گرمه است.

او گفت: این واحد صنعتی ۵۰ درصد از بیشتزر از ظرفیت خود تولید داشت.

فرماندار گرمه از بهره برداری از واحد افزایش تولید این کارخانه خبردادو گفت:با بهره برداری از این واحد ۵ هزار تُن ظرفیت خطصادرات یک میلیون دلاری اکسید آلومینوم تولید اضافه می‌شود.

او  اجرای شمش منیزیم را از دیگر طرح‌های صنعتی در شهرستان گرمه عنوان کرد و گفت : این طرح در اسفند ماه سال ۹۸ کلنگ زنی شد، اما تلاش می‌شود تکمیل آن سرعت بگیرد.

فرماندار شهرستان گرمه گفت : امسال ۵۰ میلیاد تومان تسهیلات تسریع در اجرای این طرح در نظر گرفته شده است و پیش بینی می‌شود این واحد در تابستان سال آتی به بهره‌بردای برسد.

قاضوی گفت: ظرفیت این واحد صنعتی تولید هزار و ۵۰۰ تن شمش منیزیم در سال است و برای آن ۱۷۰ میلیاد تومان سرمایه گذاری و با بهره برداری از آن برای ۷۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.

اکسید آلومینیوم از مواد اولیه پرکاربرد سرامیکی است که دارای خواص مکانیکی منحصری نظیر استحکام فشاری و سختی بالا را دارد و مقاومت حرارتی بالا نیز از ویژگی‌هایی است که سبب شده تا برای تولید مواد نسوز به عنوان یکی از اصلی‌ترین اجزاء به کار رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.