اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

مسئولین آژانس برای بازدید و مذاکره در تهران هستند

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولین آژانس در تهران هستند و از روز گذشته در حال مذاکره، بازدید و بررسی هستند و ابهامات نیز رفع و رجوع شده است.

محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: مذاکرات برجامی و توافق برجام معامله‌ای بوده که میان ۱+۵ و جمهوری اسلامی ایران برای اعتمادسازی انجام شد.

وی افزود: طرف‌های اصلی این معاهده تکالیفشان را انجام ندادند. به ویژه آمریکایی‌ها هم خودشون همکاری نکردند و هم اجازه ندادند دیگران همکاری کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: این جریان پرفشار سیاسی که به‌دنبال این است که تعهدات برجامی را ایران یکطرفه انجام دهد و آن‌ها پایبند به تعهداتشان نباشند موضوع کاملاً غیرقابل قبولی است و ما فشار‌های سیاسی، جوسازی، مساله‌آفرینی‌ها را برنمی‌تابیم.

اسلامی بیان کرد: موضوعی که وجود دارد این است که ما در چارچوب پادمان روابطمان با آژانس برقرار است مواردی را که بازرس آژانس مطرح کرده بود، مسئولین آژانس در تهران هستند و از روز گذشته در حال مذاکره، بازدید و بررسی هستند و ابهاماتی را که با برداشت ناثواب یک بازرس خلق شده بود رفع و رجوع شده است و یا در حال رفع و رجوع شدن قرار دارد.

وی ادامه داد: ما با تعامل، هماهنگی و پیگیری که انجام دهیم همواره از اینکه به تولید ابهام جدیدی در فرایند همکاری‌های ما با آژانس بی‌انجامد جلوگیری می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
از کدام دنیا دارید صحبت مبکنی این همه مطلوم کشی در دنیا کسی فربادشان را نمیشنود اگر سود تبلیعاتی واقتصا دی نباشد هیچکس حاصر نبست از مطلو حمابت کند البته دولتها را میگویم آزادگانی در جهان هستند که جانشان را برای دفاع از مطلوم گداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
برجام حرام نبود، فکر کردین بدون دنیا و مردم با چهار تا موشک میشه کشور رو اداره کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
با این خبر پ چرا دلار پایین نکشید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
جاسوسان اژانس را راه ندید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
خجالت نکشید بگید جاسوسان اژانس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
بازدید ؟؟؟ باز به این جماعت رو دادین؟؟؟بنظرم هر چی سرتون بیاد حقتون هست!
تا ماه پیش که دم از سرنگونی نظام جمهوری ایران میزدند چی شد دوباره دم از مذاکره میزنند و شما ها هم که ترس دارین..
بابا اعلام کنید در هر استانی یک نیروگاه اتمی میخوایم تاسیس کنیم به کسی هم ربط نداره...
چرا اینقدر ترس؟؟ چرا به آژانس نمیگین که من ایران میخوام از تاسیسات اسراییل بازدید کنم؟؟ شما هم برین اونجا رس شون رو بکشید، تا کی ترس و واهمه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۳:۱۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
نگران نباشید ، اوضاع اینطوری نمی مونه.....
.
.
.
.
بدتر می شه.
Germany
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
برجام مسخر بازی بیش نیست. امریکا و اسراییل و صهیونیسم خواستشان این هست که تا زمانی که جلوی امریکا و اسرائيل تعظیم نکنید و برسمیت نشناسید ، باحرب االله و لبنان و سوریه ورسیه بم نزنید و یک نکر به تنام عیار نشوید. از این برجا مهای مسخره بسیار است .ایران مستقل و قوی ارزو مندیم.زنده باد ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۲:۴۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
آقای اسلامی خوب ؛ با اهدا سلامتی برایتان؛ توی اصفهانی های اخیر که در 1- وزارت امور خارجه 2- صنعت لوازم خانگی 3- صنعت خودرو اخیرا دیده ام و به آنها گوش کرده ام ؛ شما واقعا عالی هستید و آنها نمره منفی اندر منفی از جمهور ملت ایران گرفته اند و یادشان نمی رود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
عجب...