در ۳ مرحله؛

۸۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی تخصیص یافت

استاندار خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۳ مرحله از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان به مبلغ ۸۱۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان  گفت: امسال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور سه مرحله و در مجموع ۸۱۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشته‌ایم که عمده آن‌ها از آبان تاکنون بوده است.

او افزود: از محل اعتبارات سفر اول رئیس جمهور (شهریور ۱۴۰۰) در مرحله اول ۴۶۰ میلیارد تومان، مرحله دوم ۱۵۰ میلیارد تومان و مرحله سوم ۲۰۰ میلیارد تومان در امسال تخصیص یافته است.

قناعت گفت: تخصیص اعتبارات سفر اول تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود هزار میلیارد تومان بوده و ۱۵۰ میلیارد تومان هم برای اسفند پیشنهاد شده که در مرحله ابلاغ است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: رقم نهایی اعتبارات مصوبات سفر دوم رئیس جمهور (آذر امسال) هنوز ابلاغ نشده و علت اصلی آن بحران سرمای اخیر و افت فشار گاز در استان بود که سفر به مرکز به تأخیر افتاد.

او افزود: از دیدگاه رئیس جمهور بیشترین مصوبات دور اول سفر‌های استانی دولت در استان‌های خراسان جنوبی و یزد محقق شده که امید است شاهد تحقق کامل مصوبات باشیم.

قناعت عنوان کرد: کمیت مصوبات چندان اهمیت ندارد بلکه کیفیت مصوبه و رقم اعتباری آن مهم است.

استاندار خراسان جنوبی: تأکید رئیس جمهور در دور دوم سفر‌ها بر موضوعات فرهنگی و خانواده است، اما با پیگیری‌های انجام شده، بازنگری و تجدید نظر در مصوبات دور اول هم مد نظر بود که موافقت شده است.


بیشتر بخوانید


او گفت: امیدواریم با افزایش رقم مصوبات دور دوم سفر شاهد تحول بیشتر در استان باشیم.

قناعت اظهار کرد: با توجه به اینکه تخصیص نهایی اعتبارات در اسفند انجام می‌شود باید دستگاه‌های اجرایی پیگیری کنند که تخصیص به عدد ۱۰۰ درصد برسد.

استاندار افزود: ماه پایانی سال را سپری می‌کنیم و انتظار می‌رود در اسرع وقت موافقت‌نامه‌ها مبادله شود و شاهد صدور تخصیص‌ها باشیم.

او گفت: در بهمن شاهد ابلاغ و تخصیص اعتبار خوبی در استان بودیم که در حال توزیع بین دستگاه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.