استاندار سمنان:

۷۸ واحد صنعتی کامل راکد به چرخه تولید بازگشت

هاشمی گفت: ۷۸ واحد تولیدی صنعتی ۱۰۰ درصد راکد با ایجاد بالغ بر ۲ هزار فرصت شغلی جدید با همراهی بخش خصوصی و بانک‌های عامل استان بازفعال شد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان  در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان افزود: رشد ۳۵ درصدی منابع بانکی استان، نشان از همکاری واحد‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌های عامل استان دارد.

وی، کسب رتبه برتر استان سمنان در پرداخت تسهیلات در سطح کشور را از دیگر اقداماتی دانست که با همراهی و همکاری بانک‌های عامل استان محقق شد و افزود: واحد‌های بازفعال شده در آینده بیش از پیش مراودات مالی خود را با بانک‌های عامل استان تقویت کنند.

استاندار سمنان ابراز داشت: در سال ۱۴۰۲، جلسه مشترک اتاق بازرگانی و شورای هماهنگی بانک‌های استان در راستای تقویت و ارتباط دوجانبه واحد‌های تولیدی و صنعتی و بانک‌های عامل برگزار خواهد شد.

هاشمی ادامه داد:بانک‌های عامل استان با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و مسافرت‌های نوروزی، با تعیین شعبه‌های کشیک، در آماده باش کامل باشند و دستگاه‌های خودپرداز برای تامین وجه نقدی تقویت شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه بانک‌های عامل در تقویت فعالیت شرکت‌های دانش بنیان‌با توجه به شعار سال همراهی و همکاری بسیار خوبی داشتند، تاکید کرد: در بحث تسهیلات تبصره ۱۶، بانک‌های عامل استان تا پایان سال نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌ها و پرداخت تسهیلات به واحد‌های متقاضی، اقدام کنند.

صنایع استان سمنان با سرمایه گذاری ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی برای ۵۸ هزار نفر اشتغالزایی داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار