بازدید مسئولین قزوین از طرح عمرانی محور آیت الله باریک بین و اتصال آن به پل امام رضا (ع)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و شهردار قزوین از روند اجرای پروژه رینگ دور شهر و کمربندی آیت الله باریک بین و اتصال آن به پروژه پل امام رضا (ع) بازدید کردند.

 مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مهدی صباغی شهردار قزوین از مراحل و روند اجرای پروژه‌های ترافیکی رینگ شهر، کمربندی آیت الله باریک بین و امتداد مسیر پل امام رضا (ع) بازدید کرده و در جریان پیشرفت این پروژه‌های ترافیکی قرار گرفتند.

رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در این بازدید گفت: پروژه کمربندی شرقی شهر و محور آیت الله باریک بین و اتصال آن به پروژه ناتمام پل امام رضا (ع) یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی و ترافیکی شهر است که البته مدیریت شهری قزوین برای تکمیل آن عزم جدی دارد.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در خردادماه به دلیل اختلاف دیدگاه‌هایی که وجود داشت متوقف شد، اما اکنون با همراهی دستگاه‌ها و در نظر گرفتن گزینه‌های جایگزین و رعایت توصیه‌های شورای عالی معماری و شهرسازی این پروژه با حداقل ورود به حریم باغستان و کمترین مداخله در آن اجرایی شده و به زودی با تکمیل و اجرایی شد آن دغدغه‌های ترافیکی مدیریت شهری قزوین نیز رفع خواهد شد.

مهدی صباغی شهردار قزوین نیز در این بازدید عنوان کرد: اجرای پروژه بزرگ رینگ دور شهر و تکمیل پروژه محور آیت الله باریک بین و اتصال آن به پروژه پل امام رضا (ع) نقش مهم و محوری در حل مشکلات ترافیکی شهر و تسهیل عبور و مرور از شمال به جنوب شهر دارد.

شهردار قزوین ادامه داد: علاوه بر این، با تکمیل این پروژه مسیر بزرگ و مناسبی ویژه پیاده‌روی، دوچرخه سواری و ورزش‌های همگانی از شمال تا جنوب شهر نیز برقرار خواهد شد که نقش مهمی در افزایش سرانه ورزشی و نیز سلامت عموم جامعه خواهد داشت و همچنین امکانات رفاهی و زیرساختی دیگری نیز در این محور پیش بینی شده است.

صباغی اظهار کرد: حفظ و حراست از باغستان سنتی برای تمامی دغدغه‌مندان در شهر و استان اولویت دارد و ما نیز در مدیریت شهری براساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی، با کمترین مداخله و ورود به حریم باغستان تلاش کردیم تا این پروژه ترافیکی را در جهت حل مشکلات مردم شهر و مشکلات ترافیکی به مرحله اجرا درآوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار