اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ انجام می شود؛

حضور فعالان صنعت مبلمان منبت ملایر در نمایشگاه ایران اکسپو

رئیس اتحادیه درودگران مبل منبت ملایر از برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

یدالله کریمی گفت: با توجه به درخشش مبل منبت ملایر در اکسپو دبی و فعالیت ارزشمندی که در این نمایشگاه داشتیم، در نمایشگاه (ایران اکسپو) نیز از مبلمان منبت ملایر دعوت شده است.

او گفت: نخستین نشست مقدماتی حوزه فعالان مبل منبت ملایر برای حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) با حضور فعالان این حوزه و برخی مدیران برگزار شد.

کریمی گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان توسعه و تجارت ایران، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، صندوق نو آوری و شکوفایی، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

او برپایی این نمایشگاه را بزرگترین رویداد صادراتی کشور ایران خواند و گفت: پنجمین دوره این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

کریمی از حضور ۸۰ کشور و بیش از ۱۶۰۰ تاجر و بازرگان خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: با حضور قوی و پررنگ صنعت مبل منبت ملایر بتوانیم توانمندی‌ها و ظرفیت‌های صادراتی این صنعت را به منصه ظهور برسانیم.

رئیس اتحادیه درودگران مبل منبت ملایر گفت: این شهرستان به عنوان قطب اصلی صنعت مبلمان کشور تولیدکننده بیش از ۶۰ درصد مبلمان منبتی ایران است، این مساله می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای کشور داشته باشد.

کریمی به فعالیت حدود ۶۰۰۰ واحد تولیدی مبلمان منبت در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در صنعت مبلمان منبت این شهرستان مشغول به کار هستند.

رئیس اتحادیه درودگران مبل منبت ملایر گفت: مبل و منبت ملایر تنها برند منبت در نمایشگاه اکسپو دبی شناخته شد و توانست در بین کشور‌های شرکت کننده خوش بدرخشد.

او گفت: در نمایشگاه اکسپو ایران نیز با توجه به ظرفیت بالای مبل منبت ملایر به عنوان شهر جهانی و پایلوت مبل ایران با قدرت وارد خواهیم شد.

 

برچسب ها: مبل منبت ، اکسپو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار