درگذشت پدر ۲ شهید دوران دفاع مقدس در تبریز

پدر شهیدان والامقام علی و محمدحسین میرزامحمدی مجارشین دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم حاج احمد میرزامحمدی مجارشین دیروز در سن ۸۶ سالگی پس از سال‌ها فراق به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر مرحوم حاج احمد میرزامحمدی امروز شنبه ششم اسفند ساعت ۱۱:۴۵ در میدان گلزار شهدای آرامستان وادی رحمت تبریز برگزار خواهد شد.

مراسم شام غریبان آن مرحوم نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مسجد ولیعصر (عج) واقع در کوچه باغ پشت سیلو جنب پارک منعقد خواهد شد.

پاسدار شهید علی میرزامحمدی مجارشین متولد ۲۷ مهر ۱۳۴۲ در دهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در شلمچه و بسیجی شهید محمدحسین میرزامحمدی مجارشین متولد ۳۰ خرداد ۱۳۴۹ در بیست و هفتم دی ۱۳۶۶ در منطقه ماووت به فیض شهادت نائل آمدند. مزار مطهر هر دو شهید والامقام در گلزار شهدای آرامستان وادی رحمت تبریز واقع است.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیام مشترکی درگذشت این پدر فداکار را تسلیت گفتند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و آقای عابدین خرّم آمده است:

درگذشت انسان مومن و وارسته مرحوم حاج احمد میرزامحمدی مجارشین پدر بسیجی شهید علی و پاسدار شهید محمدحسین میرزامحمدی مجارشین موجب تاثر و تالم شد.

این پدر فداکار با تربیت عاشورایی خود الگویی ماندگار و ارزشمند برای همیشه در این سرزمین است که نام نیکش برای همیشه در دفتر افتخارات ملت ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانبان درگذشت مرحوم حاج احمد میرزامحمدی را به خانواده میرزامحمدی مجارشین و آحاد مردم شهیدپرور و قدرشناس خطه آذربایجان تسلیت عرض می‌کنیم و برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین و برای بازماندگان و داغدیدگانش صبر و شکیبایی از درگاه کبریایی مسئلت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار