اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان برگزار می شود

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزاری اولین رالی خانوادگی راهیان نور از ۹ تا ۱۲ اسفند ماه خبر داد.

حمدالله آشوری مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان گفت : نخستین رالی خانوادگی راهیان نور در کشور به مناسبت یاد بود سردار سرلشکر شهید رضا حسن‌پور از نهم اسفند از استان قزوین آغاز و تا قدمگاه شهدای گران‌قدر در دوران دفاع مقدس در استان خوزستان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در مدت سه روز، در طی مسیر بین دو استان قزوین و خوزستان از برخی یادمان‌های شاخص دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید خواهند داشت و در نهایت مسابقه غروب روز پنج شنبه ۱۱ اسفند ماه در کربلای ایران یعنی شلمچه به اتمام خواهد رسید.

این مسئول افزود: متقاضیان حضور در این رالی خانوادگی و مذهبی می‌توانند برای ثبت نام تا پایان وقت اداری روز یکشنبه هفتم اسفند ماه به سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهرستان مراجعه کنند و یا با عضویت در کانال@khorooqazvin در پیام‌رسان ایتا در این مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، عنوان کرد: برگزیدگان این مسابقه علاوه‌بر اهدای کاپ و حکم قهرمانی، از جوایز مادی نیز بهره‌مند خواهند شد؛ جوایز برگزیدگان تیم اول چهار میلیون تومان، تیم دوم، ۳ میلیون تومان، تیم سوم، ۲ میلیون تومان و تیم‌های چهارم و پنجم هرکدام یک میلیون تومان خواهد بود.

آشوری بیان کرد: برای ارتقاء سطح کیفی مسابقات، یک جلسه توجیهی و آموزش نقشه‌خوانی روز دوشنبه هشت اسفند ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار خواهد شد لذا تمامی شرکت‌کنندگان باید در این برنامه حضور پیدا کرده و ضمن دریافت شماره مسابقات کارت شناسایی و برچسب‌های مسابقات نسبت به شرایط مسابقه توجیه شود.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این مسابقه در مسیر راهیان‌نور، افزایش نشاط و شادی خانواده‌ها و همچنین آشنایی با مسیر راهیان‌نور، زنده نگه‌داشتن فرهنگ شهادت، مقاومت و جهاد تبیین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار