رئیس اداره صمت مهاباد:

قیمت‌های مصوب صنوف در محل فروش و دید مشتری قرار گیرد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: قیمت‌های مصوب برای صنوف مختلف باید پس از ابلاغ در محل فروش و ارائه خدمات در معرض دید مشتری و خریدار قرار گیرد.

حامد رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از شروع طرح نوروزی نظارت بر بازار خبر داد و گفت: ۵ گروه نظارتی بر فروش اقلام مختلف در بازار این شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان با هدف جلوگیری از هرگونه سودجویی نظارت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این طرح در ۲ بخش کالایی و خدماتی به اجرا در می‌آید کـه در بخش کالایی، کالا‌های پر تقاضا و مورد نیاز شهروندان در این مدت از جمله البسه و پوشاک، آجیل و خشکبار، خواروبار، شیرینی، میوه و تره بار و مواد غذایی مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

رمضانی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر انجام خواهد شد، اضافه کرد: بازرسان کشیک در ابن ایام علاوه بر نظارت بر تامین و ممانعت از افزایش قیمت، نصب قیمت‌ها را نیز رصد خواهند کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و صادر نکردن فاکتور و صورتحساب را به شماره ۱۲۴ سامانه اداره سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا بازرسان نسبت به بررسی آن و برخورد با متخلفان اقدام کنند

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.